دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1402 - 14:31
در گفت‌و‌گو با آنا

عضو هیات مدیره نفت آبادان: امیدواری بیشتری برای ماندن در لیگ برتر پیدا کردیم

عضو هیات مدیره نفت آبادان: امیدواری بیشتری برای ماندن در لیگ برتر پیدا کردیم
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: تساوی به تیم ما کمکی نمی‌کند و باید برنده شویم تا در هفته‌های بعدی بتوانیم با شرایط بهتری به مصاف حریفان برویم.
کد خبر : 842043

روح‌الله محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه صنعت نفت آبادان که در رده پانزدهم است در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران فاصله‌اش با مس کرمان رده چهاردهمی را به ۴ امتیاز کاهش داد، اظهار داشت: بعد از آمدن عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم و هماهنگی‌هایی که در شهر آبادان از سوی مسئولان و تماشاگران انجام شد وضعیت تیم رو به بهبودی رفت و در دو هفته اخیر آثار خود را بیشتر نشان داد و ۴ امتیاز گرفتیم. با توجه به نتایجی که مس کرمان گرفت و امتیازی به دست نیاورد، ما خیلی امیدواری بیشتری پیدا کردیم که در لیگ برتر بمانیم.

**هواداران به عشق صنعت نفت ۱۲۰۰ کیلومتر سفر کردند

وی ادامه داد: الان این انگیزه و امید به آینده درون تیم، هواداران و مسئولان صنعت نفت ایجاد شده که این فصل ان‌شاءالله در لیگ برتر می‌مانیم. با این نحوه بازی کردن و با حمایت‌هایی که از سوی مسئولان و طرفداران انجام می‌شود با روحیه بالایی به مصاف حریفان خواهیم رفت. دیشب در ورزشگاه پیکان روی کاغذ میهمان بودیم، اما حمایتی که از سوی تماشاگران ما صورت گرفت به شکلی بود که گویا ما میزبان هستیم. تماشاگرانی که ۱۲۰۰ کیلومتر را به عشق تیم محبوب‌شان سفر کردند تا در تهران از صنعت نفت حمایت کنند. در مصاف با پیکان بازی خوبی انجام شد و می‌توانستیم برنده باشیم، اما فرصت نشد تا با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم. هواداران در پایان بازی بر این باور بودند که با توجه به روند رو به رشدی که تیم صنعت نفت داشته در پایان فصل در لیگ برتر ماندگار شود.

**۵۰ درصد از مبالغ قرارداد‌ها پردخت شده است

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت یادآور شد: اعضای تیم صنعت نفت منتظر تحقق وعده‌هایی هستند که مسئولان دادند و امیدواریم در بخش نقدینگی هر چه سریع‌تر مشکلات اصلی تیم رفع شود و مسئولان شهری به خصوص نمایندگان محترم مجلس، آن وعده‌هایی که داده بودند را عملی کنند. هفته پیش ۵ درصد از مبالغ قرارداد اعضای تیم به آن‌ها پرداخت شد، ولی عددی نیست که بتوانیم بگوییم پرداخت جامع و کاملی بود. آقایان قول دادند منابع مالی دیگری را هم برای ما فراهم کنند تا بتوانیم پرداختی دیگری را به موقع به بچه‌ها داشته باشیم. تا اینجا ۵۰ درصد از مبالغ قرارداد‌ها به بازیکنان پرداخت شده البته موارد بوده که به ۶۰ تا ۷۰ درصد هم برسد.  

**نیاز به کسب پیروزی داریم

محمدی در مورد دیدار هفته بیست و هفتم صنعت نفت با نساجی مازندران عنوان کرد: تمامی بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، چون نیاز به کسب پیروزی داریم و به همین خاطر در بازی با نساجی هم باید برنده باشیم تا امیدواری بیشتری به بقا در لیگ برتر داشته باشیم. تساوی به تیم ما کمکی نمی‌کند و باید برنده شویم تا در هفته‌های بعدی بتوانیم با شرایط بهتری به مصاف حریفان برویم. قطعاً برای هر بردی که بچه‌ها به دست آوردند پاداشی در نظر گرفته شده تا بتوانند با انگیزه بیشتری به بازی بعدی بروند. بابت برد قبلی مقابل مس کرمان هم پاداش خوبی به بازیکنان پرداخت شد. این پاداش شامل کل اعضای تیم می‌شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته