دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1402 - 23:21

چشمی: از الهامی عذرخواهی کردم ولی قبول نکرد/ پشت پنالتی زدن حسینی نیت بدی نبود+فیلم

چشمی: از الهامی عذرخواهی کردم ولی قبول نکرد  پشت پنالتی زدن حسینی نیت بدی نبود+فیلم
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: واقعأ در زدن ضربه پنالتی حسینی هیچ نیت بدی وجود نداشت و از کادر فنی و بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر : 841973

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، روزبه چشمی در پایان دیدار تیمش با هوادار در جمع خبرنگاران درباره این دیدار اظهار داشت: تبریک و یک خسته نباشید به کادرفنی و همچنین بازیکنان می‌گویم زیرا واقعاً بچه‌ها تلاش کردند. نیمه اول هوادار بازی پایاپایی انجام داد و در دقایقی بهتر از ما بودند. در نیمه دوم بچه‌ها انرژی مضاعفی گذاشتند و توانستیم بازی را پُرگل ببریم. این بازی یک نکته منفی که داشت و آن هم گلی بود که خوردیم و باید در این دیدار کلین شیت می‌کردیم ولی باز خدا را شکر بازی را بردیم.

وی در مورد ناراحتی ساکت الهامی از پنالتی زدن سیدحسین حسینی گفت: پس از بازی ساکت الهامی رفتم و معذرت خواهی کردم. حتی سیدحسین هم گفت که نیت بدی نداشته و تصمیمش احساسی در آن لحظه بود. ما به تمام حریفان خودمان احترام می گذاریم. تازه خود ساکت هم در مقطعی مربی من بوده و به همین دلیل هم احترامش برای من واجب است. حتی از مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان و سایر بازیکنان این تیم حریف عذرخواهی می‌کنم و هیچ نیت بدی پشت این حرکت نبود. اگر کسی از این اتفاق ناراحت شده من از آنها عذرخواهی می‌کنم.

مدافع استقلال درباره برگزاری بازی دربی با پرسپولیس در هفته آینده اظهار داشت: باید تمام تلاش خودمان را بگذاریم برای دربی زیرا قطعأ دیدار مهمی برای ما و تیم حریف خواهد بود. با کمک هواداران می‌رویم تا در آن دیدار هم یک نتیجه خوب بگیریم.

چشمی به مصدومیت خود هم اشاره کرد و در مورد آن گفت: مشکل همسترینگ دارم و فکر می‌کردم همچنان تعویض داشته باشیم اما متاسفانه نداشتیم و چند دقیقه آخر بازیکنان جور من را کشیدند و به جای من دویدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته