دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1402 - 22:51
باید تمرکزمان را حفظ کنیم

محبی: در دربی برای قائدی جبران می‌کنم/ خبر فسخ قراردادم با سانتاکلارا صحت ندارد+ فیلم

محبی: در دربی برای قائدی جبران می‌کنم  خبر فسخ قراردادم با سانتاکلارا صحت ندارد+ فیلم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بالاخره بازی دربی خیلی سخت و حساسی در پیش داریم و امیدواریم هر چه خیر است پیش بیاید.
کد خبر : 841969

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، محمد محبی پس از پایان دیدار استقلال با هوادار در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای خوشحالم که چنین بردی را به دست آوردیم هر چند در نیمه کار برای ما سخت شده بود و تیم هوادار از جلو ما را پرس کرده بود اما در نیمه دوم بدن‌های آنها دچار افت شد و پس از گل نخست ما بازی برای ما راحت‌تر شد و یک بازی هجومی را انجام دادیم و ثمره آن زدن 6 گل بود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود اگر سانتاکلارا به دسته دوم لیگ پرتغال صعود کند قرارداد شما هم فسخ می‌شود، اظهار داشت: خیر چنین چیزی نیست.

بازیکن استقلال درباره ارتباط نزدیکی خود با مهدی قائدی عنوان کرد: با مهدی حقیقتأ در تمرینات با هم صحبت می‌کنیم که چطوری همدیگر را پیدا کنیم زیرا از یازده سالگی و در نونهالان با هم بودیم. امروز مهدی یک پنالتی گرفت و یک گل زد، امیدوارم در بازی بعد برای او جبران کنم.

محبی در خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی باید در دربی برنده شوند، تصریح کرد: در رختکن چنین صحبتی با هم داشتیم که این تمرکز را برای دربی هم نگه داریم. بالاخره بازی خیلی سخت و حساسی در پیش داریم و امیدواریم هر چه خیر است پیش بیاید و در دربی برنده باشیم تا در آخر فصل قهرمان لیگ شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب