دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1402 - 15:02
کاری می‌‌کردم تا آخر عمر خیره شوید!

واکنش تند گولسیانی به لیزر اندازها؛ کارتان شرم‌آور و احمقانه بود!

واکنش تند گولسیانی به لیزر اندازها؛ کارتان شرم‌آور و احمقانه بود!
مدافع گرجستانی پرسپولیس واکنش شدیدی به افرادی که در بازی با مس کرمان، به چشمان بازیکنان پرسپولیس لیزر می‌انداختند نشان داد.
کد خبر : 841897

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کئورگی گولسانی که در بازی روز گذشته پرسپولیس با مس کرمان، زننده 2 گل تیمش بود و نقش مهمی در برتری 3 بر یک سرخپوشان پایتخت داشت، هر دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما در زمان زدن پنالتی‌ها، از سوی هواداران حریف با لیزر روی چشمانش مورد اذیت و ازار قرار گرفت و به همین خاطر پستی را در اینستاگرام منتشر کرد تا به این رفتار غیرحرفه‌ای اعتراض کند.

مدافع گرجستانی پرسپولیس نوشت: « برای پیروزی خوشحال هستم. با هوادارانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می‌کنند، صحبتی دارم: جایی برای شما در ورزشگاه وجود ندارد، اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می‌شدید. خوش‌ به‌ حال شما که این به من بستگی ندارد. من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند، زیرا این کار غیراخلاقی، شرم‌آور، بی‌فرهنگی، خطرناک و احمقانه است!»

گئورگی گولسیانی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته