دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1402 - 21:42
هفته بیست و ششم لیگ برتر

مس کرمان 1 پرسپولیس 3؛ صدر موقتا سرخ شد/ شاگردان یحیی با برد به دربی رسیدند

مس کرمان 1 پرسپولیس 3؛ صدر موقتا سرخ شد  شاگردان یحیی با برد به دربی رسیدند
پرسپولیس با شکست مس کرمان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد و چشم انتظار نتایج بازی‌های فردای سپاهان و استقلال است.
کد خبر : 841746

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه باهنر کرمان با یکدیگر دیدار کردند و در انتهای این مسابقه پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برنده شود.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: مرتضی پورعلی گنجی از پرسپولیس

گل: سعید صادقی (۲۲) و گئورگی گولسیانی (۲۶ و ۸۵ پ) برای پرسپولیس ؛ علی نعمتی (۶۳- گل به خودی)

ترکیب مس کرمان: آرمان شهداد نژاد،‌ میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد (۸۰- محمد صالح محمدی)، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان (۴۶- حسین دوستدار)، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، سروش رفیعی (۷۰- سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (۹۰- کمال کامیابی‌نیا)، سعید صادقی (۸۳- امید عالیشاه)، وحید امیری (۸۳- عیسی آل کثیر)، مهدی عبدی (۷۰-  لئاندرو پریرا).

بازی در هر دو نیمه با تأخیر چندین دقیقه‌ای آغاز شد. در نیمه نخست پرسپولیس تیم برتر زمین بود و توانست با گل‌های سعید صادقی و گئورگی گولسیانی ۲ بر صفر برنده شود. در نیمه دوم مس کرمان که با دقایقی تأخیر به زمین آمد بازی را برای دقایقی به دست گرفت و با گل به خودی علی تعنتی اختلاف را به حداقل کشاند. یحیی گل‌محمدی که تیمش زیر فشار بود برای آنکه بازی به تساوی کشیده نشود دو تعویض رو به جلو انجام داد و جریان بازی را تا حدود زیادی عوض کرد. تا جایی که مهدی ترابی تیرک دروازه مس را لرزاند، کاری که مهدی عبدی در نیمه اول انجام داده بود و قاسمی نژاد هم برای مس چنین ضربه‌ای را زده بود. این پایان کار نبود و خطای پنالتی روی عیسی آل کثیر، به دومین گل گولسیانی و سومین گل پرسپولیس مبدل شد.

با این نتیجه پرسپولیس ۵۴ امتیازی شد و به صدر جدول رفت تا منتظر نتایج فردا تیم‌های سپاهان و استقلال با رقبایش باشد. مس کرمان هم در امتیاز ۲۱ باقی ماند تا از رده چهاردهم تکان نخورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته