دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1402 - 16:12
کشتی قهرمانی آسیا

یک طلا سهم شاگردان درستکار؛ نمایش ضعیف آزادکاران در آسیا

یک طلا سهم شاگردان درستکار؛ نمایش ضعیف آزادکاران در آسیا
روز آخر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از بعد از ظهر امروز برگزار شد و تیم ملی کشورمان دستش از کسب مدال طلا کوتاه ماند.
کد خبر : 841723

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی‌ و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر امروز در مرحله فینال و رده‌بندی برگزار خواهد شد.

علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان توانست به مرحله فینال راه پیدا کند، امیررضا معصومی و یاسین رضایی هم به مرحله رده‌بندی راه پیدا کردند.

در روز اول مسابقات رحمان عموزاد کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد، امیرحسین کاووسی و مجتبی گلیج هم به مدال برنز بسنده کردند.

نتایج روز دوم مسابقات به شرح زیر است:

معصومی ضربه فنی شد

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست،‌ در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لخاگواگرل مونختور دارنده مدال نقره و برنز جهان از مغولستان با نتیجه 8 بر 6 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. معصومی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی مقابل بوهردون از چین شکست خورد و پنجم شد.

کریمی نقره‌ای شد

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی آزادکار کشورمان مقابل حریف قزاقستانی روی تشک رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود حریف قزاقستانی به پایان رسید. کریمی موفق به کسب مدال نقره شد.

 

رضایی برنزی شد

یاسین رضایی در مسابقه رده‌بندی وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با نتیجه  ۷ بر ۴ مقابل  کودای اوگاوا از ژاپن به پیروزی رسید و به مدال برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته