دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 17:13

قدردانی بخشدار صوفیان از استادان و طرح‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی

بخشدار صوفیان از فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان قدردانی کرد و این فعالیت‌ها را لازمه توسعه کشور دانست.
کد خبر : 84161

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا خاک‌پور در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان و با حضور رئیس، معاونان و جمعی از استادان واحد صوفیان برگزار شد از استادان این واحد دانشگاهی با اعطای لوح سپاس تجلیل کرد.


بخشدار صوفیان با تبریک این روز به استادان واحد با توجه به موضوع اقتصاد دانش‌بنیان واقتصاد مقاومتی گفت: «این اقتصاد برپایه دانش و پردازش علم بوجود آمده است که در تولید محصولات و فروش آن ارزش افزوده حاصل از تولید مربوط به دانش تولید آن است که اکنون مورد توجه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و مدیریتی کشور است.»


وی تاکید کرد: «در کشور ما بنا به ساختار اقتصادی ایران شرکت‌های خصوصی به وجود آمده‌اند و مورد حمایت دولت هستند و در حال گسترش هستند که از نیروهای دانشگاهی متخصص استفاده می‌کنند و محصولاتی با استفاده از دانش روز تولید می‌کنند و دولت وظیفه برنامه ریزی ایجاد زیر ساخت‌ها و رشد و توسعه پارک‌های علم و فناوری حمایت می‌کند.»


معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد صوفیان نیز با تبریک اعیاد مبارک این ماه عزیز، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامیداشت و این روز را به استادان دانشگاه تبریک گفت.


ابراهیم تقوی با توجه به مقام و منزلت استادان گفت: «از آن رو معلمی را شغل انبیاء می‌دانند که کار اصلی انبیاء هدایت و روشنگری است به همین علت معلم نیز باید عمده‌ترین وظیفه خود را هدایت نسل جوان و روشنگری بداند.


در پایان این مراسم که با برنامه‌های فرهنگی همراه بود از استادان مدعو و عضو هیات علمی دانشگاه با اهدای لوح و شاخه گل قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته