دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1402 - 13:04
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد کاشان:

راهپیمایی روز قدس آخرین تیشه‌ها بر ریشه شجره ملعونه اسرائیل است

راهپیمایی روز قدس آخرین تیشه‌ها بر ریشه شجره ملعونه اسرائیل است
حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی راهپیمایی روز قدس امسال را آخرین تیشه‌ها بر ریشه شجره ملعونه اسرائیل خبیث دانست.
کد خبر : 841609

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در جمع دانشگاهیان گفت: در فرازی از دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان آمده است: «اللهم افتح لی فیه ابواب فضلک» باید توجه داشت که یکی از مصادیق در‌های فضل و رحمت خداوند جهاد در راه خداست که سبب عزت و اقتدار و سربلندی اسلام بوده و جهاد به معنای وسیع کلمه اعم از جهاد اصغر و جهاد اکبر و جهاد کبیر است.

وی افزود: امروز شاهد تحقق هر سه جهاد در مبارزه با دشمن درون و برون هستیم، ماه رمضان بهترین ماه است که در ضیافه الله می‌توان به جهاد اکبر و جهاد تبیین پرداخت که خود پشتوانه‌ای برای جهاد اصغر است. 

صدیقی گفت: تبیین اندیشه امام راحل در مبارزه با صهیونیسم و سردمداران کفر جهانی زمینه ساز جهاد اصغر در دنیای اسلام در دفاع از امت مسلمان فلسطین است، روشنگری‌ای که عرصه را بر یهود تنگ و اسرائیل را به انزوای جهانی رسانده و دشمن را در خانه خود زمین گیر کرده و اقرار به شکست کرده است. 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: وعده صادق مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در زودتر از روز موعود در حال محقق شدن بوده و راهپیمایی روز قدس امسال تبری است بر ریشه‌های شجره خبیثه‌ای که دیگر قراری برای آن نیست، همانگونه که جایگاهی برای حامیان او امریکای جنایتکار در منطقه نمانده است. 

صدیقی حضور در راهپیمایی روز قدس را جهاد و مبارزه با کفر جهانی و دفاع از آرمان فلسطین و خنثی شدن نقشه شوم دشمنان در حرمت شکنی ارزش‌های انقلاب دانست و همگان را به این حضور روحانی و معنوی فراخواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته