دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با توجه به عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌ها؛

اولویت جدید برای ثبت‌نام حج ۱۴۰۲ اعلام‌ شد

اولویت جدید برای ثبت‌نام حج ۱۴۰۲ اعلام‌ شد
سازمان حج و زیارت با تکمیل نشدن ظرفیت برخی کاروان‌ها، اولویت جدید برای ثبت‌نام‌ها ۱۴۰۲ اعلام کرد.
کد خبر : 841345

به‌ گزارش خبرنگار دین و آئین خبرگزاری آنا، ثبت‌نام حج تمتع در حال انجام است و به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت برخی کاروان‌ها، اولویت جدید برای ثبت‌نام در کاروان‌های دارای ظرفیت در برخی استان‌ها اعلام شده است.

اولویت سوم حج تمتع یعنی متقاضیان حج تمتع که فیش حج تا ۳۱ فروردین ۸۶ دارند، می‌توانند به تناسب ظرفیت کاروان در استان خود اقدام‌به نام‌نویسی برای حج ۱۴۰۲ کنند.

پنج اولویت سال گذشته اعلام‌شد و این پنج اولویت به عنوان افراد مشمول حج ۱۴۰۲ شناخته شدند که به دلیل استقبال از ثبت‌نام، فقط اولویت اول و دوم امکان ثبت‌نام داشتند.

اما اکنون اولویت سوم هم در برخی استان‌ها اعلام و امکان اعزام آنها هم وجود دارد. بر اساس برنامه ریزی حج و زیارت، افرادی که در حج ۹۹ ثبت‌نام کرده بودند اما به هر دلیلی هنوز به این سفر نرفتند، در اولویت نخست هستند که باید ۴۳ تا ۷۸ میلیون برای تشرف به حج بپردازند. همچنین افرادی که فیش حج تا پایان سال ۸۵ دارند اولویت دوم معرفی شدند و این افراد هم دو روز پس از آغاز ثبت‌نام از اولویت اولی‌ها، امکان ثبت نام داشتند.

اولویت سوم نیز دارندگان فیش حج تا ۳۱ فروردین ۸۶ هستند که در روزهای اخیر امکان ثبت‌نام در کاروان حج را دارند. دارندگان فیش حج تا ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد نیز اولویت چهارم و پنجم هستند که هنوز ثبت‌نام از آن‌ها صورت نگرفته است.

هزینه حج برای اولویت‌های دوم تا پنجم ۱۰۹ تا ۱۳۹ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته