دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1402 - 16:31
کشتی قهرمانی آسیا

طلا بر‌گردن بالی، عباسی به مدال نرسید/ مهمدی برنزی شد،ایمن طلب نقره ای

طلا بر‌گردن بالی، عباسی به مدال نرسید  مهمدی برنزی شد،ایمن طلب نقره ای
کشتی گیران فرنگی کار کشورمان امروز به یک مدال نقره و یک برنز دست پیدا کردند.
کد خبر : 841248

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 و 21 فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی‌گیران 5 وزن دوم کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که 2 کشتی‌گیر به دیدار فینال و 2 کشتی‌گیر هم به رده‌بندی رسیدند.

 پایان خوش فرنگی‌کاران ایران با طلای بالی

مهدی بالی در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل اوزور ژوژوپبکوف، قهرمان آسیا از قرقیزستان به پیروزی رسید و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن آویخت.



** مهمدی برنزی شد

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. مُهمدی در این دیدار روهیت داهیا از هند را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.

** ایمن طلب نقره ای شد

در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن‌طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش‎رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت اما در فینال با شکست 5 بر 2 مقابل حریف قزاقستانی از رسیدن به مدال طلا بازماند.

**عباسی به مدال نرسید

در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. عباسی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب رازاک مغلوب بیشیکیف از قرقیزستان شد و پنجم شد، دستش به مدال نرسید.
 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته