دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1402 - 11:27
با حضور جهان‌بین؛

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز معرفی شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز معرفی شد
سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.
کد خبر : 840893

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، سیدداود رضوی با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز معرفی شد.

در ابلاغی که از سوی آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی صادر شده، خطاب به رضوی آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست موقت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب می‌شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای نیل به اهداف مقدس دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.

رضوی عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است که مدیرکل آموزشی، مدیرکل دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز و ریاست شورای معاونین دانشجویی منطقه ۲ دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه اجرایی خود دارد. کسب عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی سه دوره از افتخارات رضوی است.

پیش از این سعید وحیدی مهر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را بر عهده داشت که به تازگی با حکم فرزاد جهان‌بین به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته