دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1402 - 13:54
به منظور برگزاری مراسم احیا صورت می‌گیرد؛

مسجد الغدیر دانشگاه آزاد پذیرای مردم کرمانشاه در شب‌های قدر

مسجد الغدیر دانشگاه آزاد پذیرای مردم کرمانشاه در شب‌های قدر
برنامه‌های مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برای برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر و پذیرایی از دانشگاهیان و اقشار مردم اعلام شد.
کد خبر : 840709

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه، جلسه هماهنگی مراسم احیای شب‌های قدر با حضور جمعی از معاونان، مدیران و مسئولان عضو ستاد احیای شب‌های قدر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار و مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی و تأیید حاضران قرار گرفت.

مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مانند سال‌های گذشته به‌عنوان محل برگزاری ویژه‌برنامه‌های شب‌های پرفیض احیا و نزول قرآن کریم آماده برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در روز‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ فروردین با حضور عموم مردم و علاقه‌مندان به‌ویژه دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده‌ آنان است و پیش‌بینی‌ها و تدارکات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم انجام شده است.

این مراسم از ساعت ۱۰ شب تا ۲ بامداد در محل مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار خواهد شد و از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم می‌توان به تلاوت دعای جوشن کبیر، برگزاری نماز قضا، تلاوت زیارت امام حسین، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز استان، سخنرانی، مداحی و تلاوت دعا‌های خاصه این شب‌ها را ذکر کرد.

به گزارش آنا، مسجد الغدیر دانشگاه آزاد همه ساله پذیرای خیل مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در شب‌های قدر بوده و این مراسم با استقبال کم‌نظیر عموم مردم کرمانشاه همراه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته