دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 10:26
چراغی به آنا خبر داد:

دفاع 171 دانشجو از پایان‌نامه در دانشکده علوم پایه واحد همدان

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: از ابتدای فروردین تا اسفند سال جاری 171 دانشجو از پایان نامه خود در این دانشکده دفاع کرده اند
کد خبر : 8406

مهرداد چراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان از فروردین تا اسفند امسال 186 پروپوزال تصویب شده و 171 دانشجو موفق به دفاع از رساله خود شده اند.


وی بیان کرد: بیش از 1500 دانشجو در گروه های آموزشی پرستاری، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک و محیط زیست در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.


رییس دانشکده علوم پایه واحد همدان گفت: در طول سال جاری رشته های فیزیک، بیوشیمی، محیط زیست، زیست شناسی و ریاضی در مقطع دکتری و رشته های میکروبیولوژی، آموزش ریاضی و شیمی در مقطع کارشناسی ارشد به لیست رشته های آموزشی این دانشکده اضافه شده است.


وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی دانشکده علوم پایه واحد همدان در سال 1393 بیان کرد: ارائه 48 مقاله در همایش بین المللی و ملی، چاپ 54 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، چاپ 15 مقاله در مجلات معتبر خارجی، چاپ 56 مقاله در مجلات ISI از جمله فعالیتهای پژوهشی این دانشکده است.


چراغی تصریح کرد: برگزاری 16 سخنرانی علمی، 4 همایش داخلی و ملی، 16طرح پژوهشی مصوب، 7 طرح پژوهشی خاتمه یافته و نشر 5 عنوان کتاب از دیگر فعالیت های پژوهشگران دانشکده علوم پایه واحد همدان است.


وی یادآور شد: با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در سال1393 ساختمان آزمایشگاهی دانشکده علوم پایه شامل بخش های آموزشی و تحقیقاتی با فضای بالغ بر 5000 متر مربع افتتاح و راه اندازی شده که تحول بسیار خوبی در رشته های آزمایشگاهی این دانشکده ایجاد کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهرداد چراغی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب