دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1402 - 20:25
هفته بیست و پنجم لیگ برتر

استقلال یک نیمه پشت دیوار آلومینیوم باقی ماند

استقلال یک نیمه پشت دیوار آلومینیوم باقی ماند
استقلال در نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک متوقف شد.
کد خبر : 840596

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: پیام حیدری

اخطار: زبیر نیک نفس از استقلال

گل: -----------

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی پور، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قائدی، محمد محبی، امیرارسلان مطهری.

بازی با تأخیری در حدود ۸ دقیقه آغاز شد و استقلال تلاش کرد در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما موفق نشد و سپس نوبت به طراحی حملات آلومینیوم شد. اراکی‌ها کمتر از استقلال به موقعیت رسیدند که مهم‌ترین ضربه را هانسل زاپاتا زد و با واکنش عالی دروازه‌بان استقلال به گل تبدیل نشد. پیش از آن شوت عالی آرش رضاوند به تیرک افقی آلومینیوم برخورد کرد تا شانس با این بازیکن یار نباشد. در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های ایده‌آلی را خلق کردند اما درخشش سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی اجازه نداد تا توپی وار دروازه‌ها شود و نیمه نخست با تساوی تمام شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته