دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1402 - 21:37
هفته بیست و پنجم لیگ برتر

استقلال در اراک از آلومینیوم بازنده ساخت/ ساپینتو به رحمتی هم باج نداد

استقلال در اراک از آلومینیوم بازنده ساخت  ساپینتو به رحمتی هم باج نداد
استقلال در مصاف با آلومینیوم اراک برنده شد و در کورس قهرمانی شرایط بهتری پیدا کرد.
کد خبر : 840606

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار استقلال یک بر صفر برنده شد. 

داور: پیام حیدری

اخطار: زبیر نیک نفس، کوین یامگا، سعید مهری و روی ماتا (مربی) از استقلال ؛ امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم

اخراج محمد نواری (مربی) از آلومینیوم (۶۰)

گل: مهدی قائدی (۵۵)

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (۶۵- اسماعیل شریفات)، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا (۷۴- مجتبی فخریان)، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی (۸۰- امیرحسین نعمتی)، محمد مسلمی پور (۶۵- امین جهان کهن)، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی (۸۰- امیرمحمد هوشمند).  

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۰- صالح حردانی)، کوین یامگا، زبیر نیک نفس (۷۳- امید حامدی فر)، سعید مهری (۸۴- محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قائدی (۸۴- رضا میرزایی)، محمد محبی، امیرارسلان مطهری (۷۳- پیمان بابایی).

هر دو تیم در نیمه اول حملات زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند که سهم استقلال به مراتب بیشتر بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. استقلال نیمه دوم را با برنامه‌تر آغاز کرد و دقیقه ۵۵ توسط قائدی که ضربه‌ای حرفه‌ای زد از آلومینیوم پیش افتاد. در ادامه ورود جیمی جامپ به زمین کمی سرعت بازی را گرفت و سپس نوبت محمد نوازی مربی آلومینیوم بود که بابت اعتراض به قضاوت داور با کارت قرمز مواجه شود. در ادامه استقلال و آلومینیوم به موقعیت‌هایی رسیدند تا بتوانند گلزنی کنند و فخریان دو فرصت بسیار خوب را برای آلومینیوم از دست داد. تلاش دو تیم تا پایان گل دیگری در برنداشت و استقلال یک بر صفر برنده شد، در شرایطی که آلومینیوم پس از ۱۲ هفته شکست را لمس کند.

با این نتیجه استقلال ۵۲ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد، آلومینیوم هم با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته