دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1402 - 00:52
هفته بیست و پنجم لیگ برتر

نبرد حیثیتی استقلال و استقلالی‌های آلومینیوم در اراک/ ساپینتو به دنبال فرو ریختن دژ شکست ناپذیر شاگردان رحمتی

نبرد حیثیتی استقلال و استقلالی‌های آلومینیوم در اراک  ساپینتو به دنبال فرو ریختن دژ شکست ناپذیر شاگردان رحمتی
استقلال برای آنکه بتواند در کورس قهرمانی باقی بماند باید تیمی را در اراک شکست بدهد که در ۱۲ بازی آخر خود هیچ شکستی را در کارنامه ندارد.
کد خبر : 840385

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در بازی رفت در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی بدون گل رسیدند و این بار در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که شرایط کاملاً متفاوتی را نسبت به بازی قبلی دارند. استقلال با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول است و با توجه به فاصله ۳ امتیازی با سپاهان صدرنشین به دنبال آن است تا در این بازی خارج از خانه پیروز شود و کماکان در کورس قهرمانی باقی بماند. در مقابل آلومینیوم اراک که ۳۳ امتیازی است و در رتبه هفتم ایستاده، برای آنکه جایگاه خود را حفظ کند و امیدوار به حضور در رتبه‌ای بالاتر باشد در این بازی خانگی به دنبال کسب نتیجه‌ای مطلوب است.  

آلومینیوم در این فصل موفق شده تیم‌های بزرگ لیگ برتر را متوقف کند و از آنها امتیاز بگیرد. بنابراین در این بازی هم انتظار می‌رود تا نماینده اراک حداکثر تلاشش را بکند تا به آبی‌پوشان پایتخت امتیاز ندهد. به خصوص اینکه حضور سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی آلومینیوم، محمد نوازی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری در کادر مربیان این تیم که هر چهار نفر سابقه بازی در استقلال را دارند گویای آن است که کادرفنی آلومینیوم برای آنکه توانمندی‌های خود را اثبات کنند و به هر گونه شک و شبهه‌ای پاسخ دهند با تمام توان به مصاف تیم دوم جدول خواهند رفت. از طرفی بازیکنانی چون حسین پورحمیدی، میلاد فخرالدینی،اسماعیلی شریفات و محمدرضا آزادی مقابل تیم سابق خود انگیزه های زیادی خواهند داشت. آلومینیوم که در 12 بازی آخر خود شکستی را در کارنامه ندارد و در این فصل نشان داده به راحتی نمی بازد در این بازی غایبی ندارد و رحمتی می‌تواند از تمامی شاگردان خود استفاده کند تا به کسب نتیجه مدنظر امیدوارتر باشد.

در مقابل استقلال که به دنبال آن است تا فاصله‌اش با سپاهان بیشتر نشود و رتبه دوم را به پرسپولیس ندهد دراین بازی خارج از خانه نیز به دنبال کسب پیروزی است تا بتواند به چهارمین پیروزی متوالی در دهه سوم این فصل لیگ برتر برسد و همچنان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی باقی بماند. استقلال در بازی‌های بیرون از خانه موفق تر بوده و ۲۶ امتیاز گرفته تا تیم دوم لیگ از این حیث باشد. در مقابل آلومینیوم در بازی‌های خانگی ۱۸ امتیاز گرفته و تیم هفتم جدول است.

ریکاردو ساپینتو که در بازی رفت محروم بود، فردا می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند و از کنار زمین شاگردانش را هدایت کند. او در این بازی مهدی مهدی پور و روزبه چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. آرش رضاوند هم در روزهای اخیر تمرینات گروهی حضور نداشته و احتمال دارد بازی فردا را از دست بدهد. بدون تردید تقابل رحمتی و ساپینتو که در بازی رفت به خاطر محرومیت سرمربی استقلال رخ داد در نوع خود جالب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته