دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1402 - 12:23
آلومینیوم نیم‌نگاهی به رتبه‌های بالاتر دارد

نامداری: وصله کم‌کاری به ما نمی‌چسبد/ با تمام توان با استقلال بازی می‌کنیم

نامداری: وصله کم‌کاری به ما نمی‌چسبد  با تمام توان با استقلال بازی می‌کنیم
مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک گفت: به‌هیچ‌عنوان به کادر فنی تیم آلومینیوم اراک وصله کم‌کاری نمی‌چسبد و با تمام توان برابر استقلال بازی خواهیم کرد.
کد خبر : 840278

اشکان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه تیم آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان استقلال است، اظهار داشـت: فکر می‌کنم که بازی خوبی شود. آلومینیوم همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده و شرایط آب و هوایی و زمین چمن ورزشگاه امام خمینی مناسب بازی است. تیم ما کاملاً آماده بازی است و امیدوارم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم. برای این بازی مصدوم و محرومی نداریم و امیدوارم تا روز برگزاری بازی هم بازیکنی مصدوم نشود. 

**با تمام توان با استقلال بازی می‌کنیم

مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه سید مهدی رحمتی سابقه بازی در استقلال را داشته و او و حنیف عمران‌زاده که عضو کادرفنی هستند هم سابقه بازی در استقلال را دارند و عده‌ای منتظر هستند تا نتیجه بازی را منوط به این موضوع کنند، تصریح کرد: به هیچ عنوان، به هیچ عنوان به کادر فنی تیم آلومینیوم اراک وصله کم‌کاری نمی‌چسبد. با تمام توان بازی خواهیم کرد تا برابر استقلال بازی خوبی انجام دهیم. 

**فکر نمی‌کنم نتایج بدی گرفته باشیم

وی در مورد اینکه آلومینیوم اراک در ۵ بازی اخیر به تساوی قناعت کرده و ۱۰ امتیاز از دست داده، یادآور شد: ما همه سعی خود را کردیم که شرایط خوب خود را حفظ کنیم و هر چه قدر به هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و رقبا تلاش بیشتری می‌کنند تا برنده شوند. مقابل تیم‌های خوبی مساوی کردیم که بازی‌های راحتی برابر آنها نداشتیم. برابر تراکتور، سپاهان، ملوان، پیکان و مس کرمان به تساوی رسیدیم که سه بازی خارج از خانه بوده و فکر نمی‌کنم نتایج بدی گرفته باشیم. شرایط خوبی داریم و اگر با تیم‌های بالای جدول فاصله گرفتیم به این خاطر بوده که با تیم‌های پرامکانات‌تر و پرهزینه‌تر که در جمیع جهات شرایط بهتری نسبت به ما داشتند توان رقابت پایاپای نداشتیم. البته هنوز فرصت داریم تا در دیدارهای باقیمانده نتایج بهتری بگیریم و به جایگاه بالاتری برویم.

**جدول بالا و پایین دارد

نامداری درباره اینکه آلومینیوم اراک می‌تواند رتبه هفتم جدول را حفظ کند،‌ عنوان کرد: بالاخره فوتبال است و جدول بالا و پایین دارد. بازی‌هایی که پیش رو داریم بازی‌هایی خیلی سختی است و تیم‌هایی که رده‌های پایین‌تر را دارند به ما نزدیک هستند، تمام سعی خود را می‌کنیم تا همین حایگاه را حفظ کنیم، اگر توانستیم نیم‌نگاهی به رتبه‌های بالاتر داشته باشیم ولی فکر نمی‌کنم که یک رده پایین و بالا فرقی کند. عملکرد قابل توجهی داشتیم و بسیار خوب بازی کردیم. دومین خط دفاعی برتر لیگ را داریم و با تلاش بیشتر برای گرفتن امتیازات باقیمانده تلاش می‌کنیم، حال اگر یک رده پایان و بالا قرار بگیریم.

**تمام تیم ردر گل‌های کم ما سهیم هستند

وی در مورد اینکه تیم آلومینیوم اراک با ۱۷ گل زده، یکی از خطوط حمله ضعیف لیگ برتر را در اختیار دارد، گفت: ما مهاجمان خیلی خوبی داریم و اگر یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داریم نتیجه عملکرد تیمی است. قطعاً مهاجمان ما در این مورد نقش دارند. اگر تعداد گل‌های زده ما کم است، قطعاً تمام تیم در آن سهیم هستند. پس در گل خورده و گل زده کمی که داریم همه تیم نقش دارند و تیم ما مهاجمان بسیار خوبی دارد. مطمئن هستم تا آخر فصل عملکرد خط حمله ما بهتر هم خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته