دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1402 - 10:23
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد کاشان تأکید کرد؛

مقابله دانشجویان با دشمن در زمینه انحراف اذهان

مقابله دانشجویان با دشمن در زمینه انحراف اذهان
حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی گفت: دانشجویان و مسئولان فرهنگی باید با تبیین عالمانه و عاقلانه ارزش‌های دینی به مبارزه با دشمن در زمینه انحراف اذهان بروند.
کد خبر : 840247

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در جمع دانشگاهیان در کارگاه آموزشی تفسیر سوره توبه اظهار کرد: دانشجویان و مسئولان فرهنگی باید با تدبیر افشاء العارفه، تبیین عالمانه و عاقلانه ارزش‌های دینی به مبارزه با دشمن در زمینه انحراف اذهان بروند و مطمئن باشند که قلب‌های آماده جوانان آماده پذیرای مکارم اخلاقی است.

وی با اشاره به آیه ۶۷ سوره توبه افزود: این آیه ترسیمی از افکار منافقین از نظر اعتقادی، فرهنگی و سیاسی آنان بوده و یارگیری، عوض کردن جای معروف با منکر و منکر با معروف به‌عنوان ایجاد انحراف فکری، امساک در انفاق در راه خدا به‌عنوان مبارزه اقتصادی، فراموش کردن خدا در بعد اعتقادی، و دست زدن به فسق و فجور در جامعه در بعد فرهنگی و سیاسی شاخصه‌های تقابل آنها با دین است.

 مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان  گفت: تفسیر آیات قرآن با هدف رسیدن به مطامع شخصی و حزبی بزرگ‌ترین مسئله‌ای است که منافقین به آن متمسک می‌شوند خطری که امیرالمؤمنین (ع) در تبیین آینده اسلام توسط این گروه بیان کرد و فرمود: زمانی بر امت اسلامی خواهد گذشت که اگر حق تلاوت قرآن رعایت شود قرآن مهجور خواهد شد و اگر تحریف شود و متاعی از آن ارزشمندتر نخواهد بود. "لَیس عندِ اهل ذلکَ الزَّمان سِلعه اَبور من الکتاب اذا تُلی حقَّ تلاوته و لا اَعرف مِن المنکر اذا حُرِّف عن مواضعه".

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته