دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1402 - 11:41
سیزده اردوی گوش شکسته‌ها با اخراج به در شد!

جزییات دلیل کنار گذاشتن زارع از تیم ملی کشتی/او از چرخه سال ۲۰۲۳ حذف می‌شود؟

جزییات دلیل کنار گذاشتن زارع از تیم ملی کشتی او از چرخه سال ۲۰۲۳ حذف می‌شود؟
امیرحسین زارع در پی تمرین حاشیه‌ای بسکتبال در اردوی تیم ملی آزاد، از اردو اخراج شده و ظاهرا درگیری او با کامران قاسم‌پور احتمال تبعات بیشتری را هم برای این کشتی‌گیر خواهد داشت.
کد خبر : 839892

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سیزده به‌در اردوی آزادکاران، تلفات داشت. تمرین عصر روز گذشته (۱۳ فروردین) اردوی آسیایی کشتی آزاد با تمرین بسکتبال دنبال شد.

در این تمرین امیرحسین زارع که خود را برای ورود به چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۳ آماده می‌کند، با کامران قاسم‌پور درگیر می‌شود که همان لحظه کادرفنی تیم ملی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و اعلام شد که زارع از اردو اخراج شده است.

اینطور که پیداست این تنها تنبیهی نیست که کادرفنی برای زارع در نظر گرفته، فدراسیون کشتی و مربیان تیم ملی و اردونشینان که هیچ کدام توقع چنین رفتاری را از زارع نداشتند، خصوصا آنکه این کشتی‌گیر در دو سال اخیر به یکی از مدعیان اصلی مدال جهانی والمپیک بدل شده و فدراسیون و کادرفنی از چنین کشتی‌گیری توقع رفتار مناسب‌تری را دارد؛ بنابراین احتمال حذف زارع از چرخه سال ۲۰۲۳ مطرح شده، حتی با وجودی که زارع بعد از کسب برنز المپیک توکیو و طلا و برنز جهانی‌های اسلو و بلگراد، یکی از شانس‌های اصلی مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و بعد از آن المپیک پاریس محسوب می‌شود.

در این وزن امیررضا معصومی چند روز دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی خواهد گرفت و یدالله محبی هم در پایان مصدومیتش از جام تختی وارد چرخه شده و مدعیان دیگری، چون امین طاهری هم سهمیه جام تختی را به دست آورده و به رقابت با سایر مدعیان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته