دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

جدیدترین نمایش‌های سالن‌های تئاتر تهران چیست

جدیدترین نمایش‌های سالن‌های تئاتر تهران چیست
با پایان یافتن تعطیلات نوروز ، سالن‌های نمایشی تهران اجراهایشان را با نمایش‌های متنوع آغاز کرده‌اند.
کد خبر : 839885

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا، سالن‌های نمایشی تهران از تئاتر شهر گرفته تا تماشاخانه ایرانشهر و سایر سالن‌های دولتی و خصوصی پس از تعطیلات نوروز پربار اجراهایشان را آغاز خواهند کرد. به منظور تسهیل اطلاعات مخاطبان تئاتر از این نمایش‌ها فهرستی از آثار روی صحنه و اجرا‌های جدید سالن‌ها تهیه شده که بدین شرح است:

* مجموعه تئاتر شهر

نمایش «فراموشان» به کارگردانی امیر امیری از ۲۷ فروردین ماه تا ۱۰ اردیبهشت در تالار قشقایی تئاتر شهر به اجرا خواهد رفت. بلیت این نمایش ۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی نیز از ۲۷ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب در سالن سایه با بهای بلیت ۸۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

همچنین «اُپرای شیپور» از فریدون ولایی نیز از ۲۷ فروردین تا ۲۹ اردیبهشت با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی اجرا می‌شود.

* تماشاخانه ایرانشهر

سالن ایرانشهر نیز قرار است با نمایش «معرکه در معرکه» کاری از سیاوش طهمورث در سالن استاد سمندریان از ۱۵ فروردین تا ۲۹ اردیبهشت با بهای بلیت ۲۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان اجرا شود.

*خانه نمایش دا

نمایش «افسانه ببر» از صدرالدین زاهد و اثر داریو فو از ۲۵ فروردین ماه تا ۱۵ اردیبهشت در خانه نمایش دا با بلیت فروشی ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

نمایش دیگر این سالن نیز «نئورئالیسم» به کارگردانی سلمان سامنی است که از ۲۵ فروردین ماه تا ۱۹ اردیبهشت با بلیت ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی اجرا می‌شود.

*عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» یک اثر کمدی فانتزی از حنیف مضفری از سوم فروردین اجرایش در سالن نوفل لوشاتو آغاز و تا سوم اردیبهشت با بلیت‌های ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود.

*تالار هنر

تالار هنر نیز برای کودک و نوجوانان نمایش «مانتکو در سرزمین پادشاهی» از مهدی خجستگی را هر روز ساعت ۱۷/۳۰ به اجرا می‌برد.

همچنین نمایش «رهایی» یک اثر کاربردی از میلاد جباری مولانا نیز اجرایش از نوزدهم در مرکز گسترش فرهنگ و هنر تهران اجرا می‌شود.

علاوه بر این آثار، برخی نمایش‌ها نیز از اسفند سال گذشته هنوز روی صحنه هستند و تا انتهای فروردین ماه ادامه دارند.

انتظار می‌رود که سالن‌های نمایشی تهران پس از گذر از حواشی نیمه دوم سال گذشته به دوران خوبی بازگشت کند و سالن‌ها بتوانند با اجرا‌های جدید مخاطبان تئاتر را به خود آشتی دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته