دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 17:06

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آموزش‌های کوتاه مدت و کاربردی، میان مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی به امضا رسید.
کد خبر : 83875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تفاهم‌نامه همکاری به منظور توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموزان با ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی و ارتقای شایستگی حرفه‌ای آنان در زمینه ایجاد شغل و کارآفرینی و استفاده از ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی آموزشکده سما مشهد، منعقد شده است.


در این تفاهم‌نامه که سه ساله منعقد شده، تامین فضا و تجهیزات کارگاهی، تامین مدرس و مربی برای دوره‌های آموزشی، نیازسنجی رشته‌های موردنیاز و اعلام به اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی، معرفی دانشجویان کارآموز به مراکز فنی و حرفه‌ای برای گذراندن دوره کارورزی و اجرای دوره‌های آموزشی، از جمله مواردی است که مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد نسبت به آن متعهد شده است.


از سوی دیگر، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان نیز متعهد شده است تا دوره‌های آموزشی مرتبط با مشاغل هدف بر مبنای استانداردهای آموزشی برگزار و آزمون‌های مرتبط با این دوره‌ها را برگزار و گواهینامه دوره‌ها را صادر کند.


این اداره کل تعهد دارد امکان بهره‌مندی از ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی استان درباره انجام پروژه‌های تحقیقاتی را فراهم کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته