دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 14:29

صعود دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به قله قافلان

دانشجویان پسر دانشگاه آزاداسلامی تبریز توانستند به قله نزدیک به دو هزار و500 متری قافلان واقع در حومه شهرستان میانه صعود کنند.
کد خبر : 83762

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، تیم کوهنوردی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بر اساس برنامه مصوب گروه کوهنوردی این دانشگاه موفق به انجام این صعود شد.


رضا پاشایی، مهران جلیلی، مهدی سعادتی، رضا دامادی پور، بهروز غیبی، محمدحسن کسایی، رضا حسین زاده، یاشار محرمیان، علی سلمانی اقدم، میثم ارجمندی، ابوالفضل زارعپور و امیر ناصرزاده اعضای این تیم صعود کننده را تشکیل می‌دادند.


این صعود به سرپرستی و مربیگری اسماعیل افخمی انجام شد.


مسابقات شطرنج و فوتسال اساتید و کارکنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، در راستای افزایش سلامتی، شور و شوق در بین کارکنان و اساتید مسابقات شطرنج و فوتسال در بین کارکنان و اساتید برگزار شد.


پس از برگزاری بازی‌های مقدماتی و نهایی مسابقات شطرنج ، محمدرضا صادقی، مهدی آقا علیپور و خلیل مطیع رنجبر به ترتیب اول تا سوم شدند.


مسابقات فوتسال نیز با شرکت پنج تیم به صورت دوره ای برگزار و در نهایت تیم دانشکده فنی و مهندسی، اول، دانشکده کشاورزی و دامپزشکی و علوم انسانی تربیتی به ترتیب دوم و سوم شدند و دانشکده حقوق و علوم سیاسی به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: تبریز صعود
ارسال نظر
هلدینگ شایسته