دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1401 - 13:00
در گفت‌وگو با آنا

افشار دوست: سید و غفور برگ برنده تیم ملی والیبال هستند/ خوشحالم به تیم ملی کمک کنم

افشار دوست: سید و غفور برگ برنده تیم ملی والیبال هستند  خوشحالم به تیم ملی کمک کنم
مربی تیم ملی والیبال گفت: خوشحالم کمکی از دستم برآید، در این راه سخت به تیم ملی کمک کنم.
کد خبر : 837594

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، محمود افشاردوست بعد از ۱۳ سال دوباره روی نیمکت تیم ملی والیبال می‌نشیند. آن هم بعد از چند سال مسئولیت اجرایی.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال قبلا دستیار زنده یاد حسین معدنی در تیم ملی بود و حالا بهروز عطایی. افشار دوست با خوشحالی در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: یکی، دو ماه قبل بهروز عطایی و فدراسیون پیشنهاد دادند تا من به بدنه تیم ملی کمک کنم، برای من جایگاه مهم نبود، بلکه مهم کمک به تیم ملی در مسابقات مهم و راه سختی است که امسال تیم ملی دارد. خوشحالم در حد توانم کمکی از دستم برمی آید، انجام دهم. به هر حال من در ذهنم این بود که به صورت فنی و اجرایی به والیبال کمک کنم. از طرفی اولین وظیفه همه ما اهالی والیبال کمک به رشد والیبال وترقی و حفظ جایگاه آن است.

او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی راه سختی که سال ۱۴۰۲ دارد را نه فقط با کمک کادر فنی و فدراسیون که با کمک همه خانواده والیبال به سلامت طی کند. چرا که والیبال ضرر کند ما ضرر می‌کنیم. به هر حال آن‌هایی که در این 10 الی 15 سال اخیر کار کرده اند چه مربیان داخلی و چه خارجی، باعث شدند والیبال ایران جزو ۱۰ تیم اول دنیا باشد، پس ما باید آن را حفظ کنیم و برای این اتفاق همه باید کمک کنند تا افتخارات به نام والیبال ثبت شود.

مربی تیم ملی والیبال با اشاره به دعوت سید محمد موسوی و امیر غفور گفت: سال، سال المپیک است و باید هر بازیکن و مربی حتی اگر یک درصد می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، به میدان بیایند. به هر حال سید و غفور جزو باتجربه‌های خوب تاریخ والیبال ایران هستند و خودشان خوب می‌دانند رونق والیبال به نفع خودشان است، شک نکنید آن‌ها برگ برنده تیم ملی هستند و هم دوست دارند سومین المپیک را تجربه کنند. البته موسوی و غفور در لیگ والیبال هم عالی بودند و قطعا تیم ملی به آن‌ها احتیاج دارد. همه تیم ملی را دوست دارند و در سال سخت امیدوارم اتفاقات خوبی برای والیبال رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب