دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1401 - 11:56
آرش میراسماعیلی:

خیلی‌ها تلاش کردند برای مجمع مشکل درست کنند/ هیچ کس در شرایط تعلیق از جودو تشکر نکرد

خیلی‌ها تلاش کردند برای مجمع مشکل درست کنند  هیچ کس در شرایط تعلیق از جودو تشکر نکرد
رئیس فدراسیون جودو گفت: هیچ ارگان و شخصی از جودو تشکر نکرد که پرچم و آرمان کشور را بالا برده‌ایم.
کد خبر : 837339

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، آرش میراسماعیلی پس از انتخاب مجدد به‌عنوان رئیس فدراسیون جودو، اظهار داشت: در‌های فدراسیون به روی همه منتقدان باز است و از آنان می‌خواهیم بیایند و کمک کنند. چهار سال سخت داشتیم و حالا چهار سال دشوار دیگری داریم. هیچ ارگان و شخصی از جودو تشکر نکرد که پرچم و آرمان کشور را بالا برده‌ایم و تنها شخص اول مملکت و رهبر انقلاب اسلامی بودند که در سخنانشان به این مساله تاکید کردند و خستگی از تن ما خارج شد.

رئیس فدراسیون جودو افزود: دیروز، سخت‌ترین روز زندگی من بود و خیلی‌ها تلاش کردند مشکل ایجاد کنند. از آن‌ها می‌خواهم این مسائل را کنار بگذارند و به جمع ما بیایند تا همه برای جودو کار کنیم. از همه عزیزانی که کمک حال ما هستند و شرایطی را در این مدت تحمل کرده‌اند، ممنون هستم. باید در چهار سال آینده تلاش بیشتری داشته باشیم. کار کردن با من سخت است، اما همه باید برای جودو بجنگیم. این برای من افتخار است که بودجه جودو را از وزارت از چهار میلیارد به هفت میلیارد رساندم. البته این هم مبلغ کمی است.

میراسماعیلی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی را داریم و در این چهار سال تعلیق خیلی کار کردیم. جنگ نابرابری بود، اما تلاش خواهیم کرد. تیم زیر ۱۸ سال ما باید از فروردین ماه در چهار دوره لیگ قاره‌ای که مسابقات بسیار سختی است شرکت کند. این اقدامات در زمان تعلیق ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته