دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1401 - 11:40
پولادگر در مجمع فدراسیون جودو:

از کاندیداهایی که حضور پیدا نکردند گلایه دارم/اگر نسل طلایی جودو دچار آفت‌های سیاسی نشود، می‌درخشند

از کاندیداهایی که حضور پیدا نکردند گلایه دارم اگر نسل طلایی جودو دچار آفت‌های سیاسی نشود، می‌درخشند
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بعضی وقت‌ها کاندیدا‌ها شرایط و برنامه‌هایی دارند و ادعا می‌کنند می‌توانند به آن رشته کمک کنند، اگر دلسوز هستیم حتما نباید در جایگاه رئیس باشیم و می‌توانیم در کنارش باشیم.
کد خبر : 837319

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی پس از پایان فرایند رای گیری این مجمع انتخاباتی گفت: از اعضای مجمع به دلیل حضورتان کمال تشکر و قدردانی را داریم. از همه عزیزانی که در عرصه انتخابات حضور داشتند ممنون هستم که باعث شدند انتخابات بدون حاشیه پیش برود. به دوست عزیزم آرش میراسماعیلی به دلیل رای اعتماد قاطع مجمع تبریک می‌گویم.

وی افزود: هر چند از دوستانی که ثبت نام کردند گلایه دارم که چرا حضور پیدا نکردند. شاید بحث‌هایی داشته باشند، اما حضور در عرصه انتخابات را با توجه به توانایی‌های خود لازم می‌دانیم. چقدر خوب است ما به جای نتیجه گرایی وظیفه گرا باشیم و از این بابت از از این نفرات گلایه دارم.

معاون وزیر ورزش گفت: در مجامع دیگر هم گفتم که بعضی وقت‌ها کاندیدا‌ها شرایط و برنامه‌هایی دارند و ادعا می‌کنند می‌توانند به آن رشته کمک کنند. اگر دلسوز هستیم حتما نباید در جایگاه رئیس باشیم و می‌توانیم در کنار رئیس باشیم. مدت‌ها درگیر فرایند بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها بودیم و خیلی وقت گذاشتیم اما وقتی حضور پیدا نمی‌کنند بر خودم لازم‌ می دانم از آن‌ها گلایه داشته باشم.

پولادگر تأکید کرد: این رشته پتانسیل و توانمندی بالایی دارد که صاحب مدال المپیک شود، اما تحریم ناجوانمردانه طی ۴ سال گذشته سبب شد تا این رشته از مدال المپیک دور بماند. البته طی این ۴ سال آرش میراسماعیلی تلاش زیادی به ویژه در رده‌های سنی پایه انجام دادند، معتقدم نسل طلایی زیادی در این رشته وجود دارد که اگر دچار آفت‌های سیاسی در ورزش نشویم، قطعا می‌توانیم در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس شاهد درخشش جودوکاران باشیم. ۶ دوره این رشته در المپیک حضور داشت حتی در المپیک سیدنی بچه‌ها خوب بودند و حتی در آتن نیز با بدشانسی مواجه شدیم.

معاون وزیر تصریح کرد: به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش حضور دارم و نوکری می‌کنم، آرزو دارم این رشته به مدال المپیک برسد و این اتفاق باید رخ دهد. اعضای مجمع وظیفه دارند لحظه به لحظه کنار رییس فدراسیون باشید و او را کمک کنید، جا دارد از پیشکسوتان این رشته برای زحماتی که تا به امروز برای این رشته کشیده اند، تشکر لازم را داشته باشم. واقعا باید این احساس را در خود داشته باشید که در عملکرد خوب میراسماعیلی نقش داشته باشید. خود من در زمانی که در فدراسیون تکواندو بودم اعضای فدراسیون منت می‌گذاشتند و به من حمله می‌کردند، باید در مشکلات فدراسیون نقش داشته باشید و مشکلات را به دوش رئیس فدراسیون نیندازید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته