دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1401 - 10:25
در قالب اردوی راهیان نور انجام شد؛

اعزام ۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد ممسنی به مناطق جنگی دفاع مقدس

اعزام ۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد ممسنی به مناطق جنگی دفاع مقدس
۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در قالب اردوی راهیان نور به سوی مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر : 837285

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ممسنی، ۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در قالب اردوی راهیان نور با همراهی دانشجویان فعال فرهنگی در ناحیه مقاومت بسیج ممسنی به سوی مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این اردوی راهیان نور بانی خیر و برکاتی برای دانشجویان بوده و از این ظرفیت معنوی و نعمتی که خداوند در اختیار جوانان و دانشجویان قرار داده باید به بهترین نحو معنوی بهره‌مند شد.

اعزام ۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد ممسنی به مناطق جنگی دفاع مقدس

علی کریمی افزود: حضور دانشجویان بسیجی و متدین در این اردو‌های معرفتی به‌عنوان ظرفیت، الگوی نظام قدرتمند و عزتمند ملی در برابر استکبار جهانی است به‌طوری‌که جوانان مؤمن و انقلابی توانستند در طول سال‌های جنگ تحمیلی هویت بخشی و اعتمادبه‌نفس خود را باور کنند و به معنای واقعی توانستند اصل ما (می‌توانیم) را به منصه ظهور بگذارند.

به گزارش آنا، دانشجویان در این اردوی فرهنگی زیارتی از مناطق جنگی دهلاویه، طلائیه، هویزه و شلمچه بازدید کردند و از نزدیک در جریان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته