دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1401 - 22:25
با حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان؛

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین در هرمزگان راه‌اندازی شد

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین در هرمزگان راه‌اندازی شد
پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین بندرعباس با حضور معاون استاندار، رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، بخشدار و سایر مسئولان این بخش با حضور مردم این منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 836524

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری در آیین بهره‌برداری از پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین بندرعباس با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی طی بیش از چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده و شایان توجه ای در بخش های مختلف تقدیم مردم شده است که امروز نیز راه اندازی پردیس بخش فین یک خدمتی دیگر برای این منطقه در حوزه آموزش عالی و توسعه آموزشی و علمی است که می تواند به عنوان یک فرصت در راستای رشد و توسعه استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

محسن خاکی نهاد با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دانشگاه خدمات شایسته و قابل تقدیری را از خود در استان هرمزگان ارائه کرد و نقش مهمی در توسعه آموزشی هرمزگان ایفا کرده است.

این مقام استانی گفت: این مکان آموزشی در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع شامل کلاس درس، فضای اداری، سالن اجتماعات و سایر نیازهای واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث شده که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون از محل اعتبارات دهیاری ها و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین برای این مکان علمی و آموزشی هزینه شده است. .

وی ابراز امیدواری نمود با کمک مردم و مسئولان هر روز شاهد بالندگی و توسعه زیرساخت های استان و افتخار آفرینی در تمام عرصه ها و حوزه های علمی، آموزشی، تجاری ، اقتصادی و... باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان ، بخشدار و معتمدین محلی و روحانیون بخش فین، در کمک به راه اندازی این پردیس دانشگاهی گفت: تحصیلات دانشگاهی برای تمام اقشار جامعه و حتی در دور افتاده‌ترین روستاها از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، که این امر مهم در بخش فین شهرستان بندرعباس توسط خیرین و دهیاری روستا وباحمایت مسئولین محلی،دولتی و دانشگاهی صورت پذیرفته و به انجام رسیده است.

محمد حسین رنجبر با تاکید بر گسترش رشته‌های مهارتی گفت : برنامه ریزی های بلند مدت برای دانشگاه های جدید التاسیس بر مبنای مهارت آفرینی ، تربیت نیروی کاردان و کارآفرین است که در این منطقه با این رویکرد، رشته های برق، کامپیوتر و حسابداری تاسیس و راه اندازی شده است.

وی توسعه و گسترش دانشگاه و ارتقاء رشته های مهارتی را منوط بر جذب دانشجوی بیشتر و حضور اساتید مجرب در این دانشگاه خواند و آرزوی امیدواری کرد: با توسعه دانشگاه و رشته های مهارت محور، جوانان منطقه بتوانند به مهارتهای تخصصی دست یابند و روز به روز شاهد فعالیت ها ،توسعه مشاغل و زیرساخت های این مناطق باشیم .

رنجبر عنوان کرد: در بخش فین با توجه به پتانسیل های کشاورزی منطقه و نزدیکی به شهرستان بندرعباس در فازهای بعدی در صورت استقبال جوانان ، شاهد ارتقاء دانشگاه در توسعه رشته ها و جذب دانشجویان در رشته های مختلف و مقاطع بالاتر تحصیلی خواهیم بود.

این پردیس دانشگاهی در ابتدا با حضور مسئولان استانی و محلی ، توسط یکی از اعضای خانواده شهدا ی این منطقه افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته