دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1401 - 15:08
رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی اعلام کرد؛

پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد از مهر ۱۴۰۲

پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد از مهر ۱۴۰۲
غلامرضا کاظمی اعلام کرد: از ترم مهر سال آینده پذیرای دانشجویان رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خواهیم بود.
کد خبر : 836343

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، ۹ نفر از کارکنان و استادان هیئت علمی بازنشسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با همت والای کارکنان و اعضای هیئت علمی توانسته در یک سال گذشته در جذب دانشجو بسیار موفق عمل کند، به طوری که تعداد دانشجویان استان از ۷ هزار نفر به ۱۱ هزار دانشجو رسیده که این امر در سایه تلاش و همدلی تمامی اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان محقق شده است.

پذیرش دانشجویان رشته پزشکی از مهرماه سال آینده در واحد بجنورد

غلامرضا کاظمی افزود: بازهم باید دوشادوش هم و با همفکری و همدلی برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در استان گام‌های استوار برداریم.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی موافقت اصولی راه‌اندازی رشته پزشکی گرفته شده و سایر اقدامات این رشته در حال پیگیری است، امیدواریم با مساعدت و همکاری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خیّرین استان در ترم مهرماه سال آینده پذیرای دانشجویان رشته پزشکی باشیم.

پذیرش دانشجویان رشته پزشکی از مهرماه سال آینده در واحد بجنورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در ادامه توضیح داد: یکی دیگر از اقدامات مهم پیگیری رشته دامپزشکی، گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است که با نگاه آمایش‌محور، توسعه این رشته‌ها در دست پیگیری است.

کاظمی درباره پذیرش دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:۷۰ دانشجوی غیرایرانی برای این دانشگاه ثبت شده که این امر مهم نویدبخش توسعه و پیشرفت دانشگاه است.

به گزارش آنا، در این مراسم از ۹ کارمند و اعضای هیئت علمی که در سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند و همچنین از فعالان فرهنگی، برگزیدگان مسابقات شفاهی قرآن و عترت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته