دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1401 - 19:06
حاشیه بازی استقلال و گل گهر

از خنده‌دار معنا قلعه‌نویی تا جنجال در پایان بازی/ فرار بنیادی‌‌فر و تیم داوری به رختکن از حمله بازیکنان گل گهر

از خنده‌دار معنا قلعه‌نویی تا جنجال در پایان بازی  فرار بنیادی‌‌فر و تیم داوری به رختکن از حمله بازیکنان گل گهر
دیدار استقلال و گهر با حاشیه‌های فراوانی در لحظات پایانی همراه بوده است.
کد خبر : 836127

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استقلال در دیداری خانگی به مصاف گل گهر رفته و با حاشیه‌هایی هم همراه بوده است.

*پس از اعلام پنالتی به سود استقلال در وقت‌های تلف شده تمام بازیکنان گل گهر به نشانه اعتراض به سمت داور هجوم برند و نسبت به این تصمیم اعتراض خود را اعلام کنند. اعلام این پنالتی در شرایطی که گل گهر گل تساوی را هم در دقیقه ۱+۹۰ دریافت کرده بود، باعث عصبانیت بازیکنان این تیم شد و جرقه درگیری شدید بازیکنان دو تیم را زد. این درگیری به نشانه اعتراض به بنیادی‌فر بالا گرفت و دقایقی باعث توقف مسابقه شد تا جایی که حتی نیمکت‌نشین‌ها را هم به سمت بازیکنان کشاند تا آنها را از هم جدا کنند.

*قلعه‌نویی بر عکس بازیکنان خودش که نسبت به اعلام پنالتی معترض بودند او ساکت کنار خط بود و هیچ اقدام قانونی انجام نداد و تنها از این اتفاق شوکه شد و خنده معناداری کرد.

*حتی در پایان بازی هم چند بازیکن گل گهر از جمله مهران گلزاری به سمت داور رفتند و به سینه او ضربه زدند هر چند سعید الهویی مربی گل گهر تلاش کرد تا با دخالت کار به جاهای باریک نشود.

*اریک باگناما که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، پس از پایان درگیری‌هایی که با سوت بنیادی‌فر به نشانه خطای پنالتی به سود استقلال رخ داد با تصمیم قاطعانه بنیادی‌فر از زمین مسابقه اخراج شد.

*دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر در اواخر به جنجال کشیده شد و بعد از اعتراضات گسترده در صحنه پنالتی و پایان بازی،تیم داوری مجبور شد با سرعت راهی رختکن شود. بنیادی‌فر و همکارانش که از حمله بازیکنان تیم میهمان متعجب شده بودند با اسکورت نیروی انتظامی به سرعت راهی رختکن شدند تا مشکلی به وجود نیاید.

دیدار استقلال و گل گهر با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته