دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1401 - 19:21
با تعویض‌های سرمربی به بازی برگشتیم

امیری: نیاز مبرمی به بُرد در دیدار با گل گهر داشتیم+ فیلم

امیری: نیاز مبرمی به بُرد در دیدار با گل گهر داشتیم+ فیلم
معاون باشگاه استقلال گفت:خوشحالیم توانستیم گل گهر را ببریم زیرا با توجه به نتایج سایر رقبا نیاز مبرمی به این بُرد داشتیم.
کد خبر : 836134

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی امیری درباره بُرد استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در بالای جدول رقم خورده بود نیاز مبرمی به پیروزی داشتیم. خوشبختانه بچه‌های ما امروز خیلی خوب بازی کردند وعلی‌رغم تلاش زیاد گل غافلگیرانه دریافت کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر با درایت و تعویض‌های سرمربی به بازی برگشتیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. این نتیجه برای ما مبرم بود چون رقبای ما با توجه به اینکه بازی خود را بُرده بودند، این بُرد ما را در کورس قهرمانی نگه داشت.

امیری در خصوص اعتراض بازیکنان گل گهر به پنالتی استقلال تصریح کرد: پنالتی کاملا درست بود. در کنار من تلویزیون بود و دیدم که پنالتی درست بود. داور بازی بین‌المللی است. شاید خیلی‌ها در آن دقیقه پنالتی نمی‌گرفتند اما با پشتوانه بین‌المللی پنالتی گرفت. ما در بازی با نساجی از داوری متضرر شدیم اما باز هم به داور احترام گذاشتیم. امیدوارم بهترین داوران را برای بازی‌های استقلال بگذارند تا حق 30 میلیون هوادار ضایع نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته