دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1401 - 18:53
هفته بیست و دوم لیگ برتر

گل گهر یک استقلال ۲؛ بازگشت دراماتیک شاگردان ساپینتو در آزادی/ قلعه‌نویی باز هم ناکام در شکست آبی‌پوشان

گل گهر یک استقلال ۲؛ بازگشت دراماتیک شاگردان ساپینتو در آزادی  قلعه‌نویی باز هم ناکام در شکست آبی‌پوشان
استقلال در حضور هواداران خود مقابل گل‌گهر سیرجان برنده شد.
کد خبر : 836118

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند و در پایان استقلال ۲ بر یک برنده شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: آرمین سهرابیان، مهران گلزاری و امین پورعلی از گل‌گهر سیرجان

اخراج: اریک بایناما

گل: آرمین سهرابیان (۲۴) برای گل‌گهر ؛ رضا میرزایی (۹۰) و کوین یامگا (۱۲+۹۰) برای استقلال 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (۶۴- پیمان بابایی)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۶- رضا میرزایی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری (۷۶- آرمان رمضانی)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (۸۷- امیرعلی صادقی)، محمد محبی، امیرارسلان مطهری (۶۴- امید حامدی‌فر)

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری (۸۲- بهنام برزای)، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری (۵۵- اریک بایناما)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۶۰- امین قاسمی نژاد) و رضا شکاری (۵۵- کی‌روش استنلی).

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد اما درخشش دروازه‌بان گل‌گهر اجازه نداد تا آبی‌ها به گل برسند و در ادامه سهرابیان که سابقه یازی در استقلال را دارد برای نماینده سیرجان گلزنی کرد و در ادامه شادی نکرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت. در نیمه دوم استقلال بازی را یک گله کرده بود و حملات بسیار زیادی را روی دروازه گل‌گهر داشت اما هیچ‌کدام از توپ‌ها به گل تبدیل نشد تا بالاخره رضا میرزایی برای استقلال گلزنی کند و در ادامه پنالتی که گرفته شد توسط کوین یامگا گل شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با شکست به خانه بازگردند. ریکاردو ساپینتو هم از روی سکوها شاهد پیروزی خانگی تیمش در این بازی حساس بود.

با این نتیجه استقلال با ۴۳ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند و گل‌گهر سیرجان با همان ۳۷ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته