دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1401 - 10:25
با اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد صورت گرفت؛

رتبه سوم کشوری کرمانشاه در عملکرد حوزه توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی

رتبه سوم کشوری کرمانشاه در عملکرد حوزه توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی
دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام سازمان مرکزی این دانشگاه در حوزه توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 835941

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه، براساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر گزارش عملکرد حوزه توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم کشور بین ۳۱ استان و دو واحد جامع مستقل شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه درباره کسب این رتبه به خبرنگار آنا گفت: براساس گزارش‌های اعلام شده و اطلاعات بودجه‌ای پیش‌بینی درآمد و هزینه در سال مالی ۱۴۰۱/۱۴۰۰، پس از بررسی‌های لازم و تحلیل نتایج همچنین پوشش آموزشی بین سایر استان‌ها، میزان درآمد و در نهایت سود حاصل از آموزش‌های کوتاه‌مدت، دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بین ۳۱ استان و دو واحد جامع مستقل موفق به کسب رتبه سوم پس از دو استان آذربایجان‌شرقی و اصفهان شد.

افشین غنی‌زاده بیان کرد: نتایج آمار گزارش ارائه شده توسط حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان مرکزی براساس تحلیل‌های صورت گرفته بر پایه ظرفیت استان کرمانشاه نشان می‌دهد که سرانه درآمدی اعضای هیئت علمی و سایر هدف گذاری‌های دانشگاه در نظام بودجه‌بندی انجام شده و یک‌هزار و ۸۱ نفر توسط دفتر توانمند‌ساز‌ی این استان آموزش دیده‌اند.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در پوشش آموزشی موفق شده رتبه چهارم کشور را بین سایر استان‌ها به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته