دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1401 - 09:38
رئیس دانشگاه آزاد اصفهان:

فعالیت در بسیج سرآغاز کسب و کار اجتماعی است

فعالیت در بسیج سرآغاز کسب و کار اجتماعی است
پیام نجفی فعالیت در بسیج را سرآغاز فعالیت و کسب و کار در اجتماع دانست.
کد خبر : 835909

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اصفهان، پیام نجفی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: موجب افتخار است که در دانشگاهی حضور دارم که دانشجویان آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی زبانزد هستند و در اکثر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه نقش محوری دارند.

وی افزود: وقتی به پیشینه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نگریسته می‌شود متوجه می‌شویم که فعالیت‌های این حوزه دارای یک ساختار اجتماعی بوده و فرماندهان ادوار متناسب با رخداد‌های جامعه، در خدمت مردم بوده‌اند.

شرکت فعال دانشجویان در راهپیمایی حرم تا حرم و اردو‌های جهادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در دوره قبلی که مصادف با شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها بود، شاهد تلاش چندبرابری حکیم الهی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بودیم که با استقرار در مناطق محروم شهری یاری‌رسان مردم در شرایط دشوار بیماری بودند.

نجفی خطاب به دانشجویان بیان کرد: فعالیت در بسیج سرآغاز فعالیت و کسب و کار در اجتماع است، بنابراین توصیه می‌کنم در این دوران طلایی به بهترین نحو در کنار یکدیگر باشید و حسن همکاری و همراهی را به بهترین نحو تقویت کنید.

وی تبیین کرد: پویش راهپیمایی حرم حضرت معصومه(س) تا جمکران، اردو‌های جهادی، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای جهاد تبیین گوشه‌ای از فعالیت‌های جمعی بسیج دانشجویی است که بخش قابل توجهی از دانشجویان را با خود همراه ساخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته