دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1401 - 18:00
هفته بیست و دوم لیگ برتر

پرسپولیس در تبریز نسخه تراکتور را پیچید؛ سرخپوشان پایتخت صدرنشین شدند

پرسپولیس در تبریز نسخه تراکتور را پیچید؛ سرخپوشان پایتخت صدرنشین شدند
تقابل تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با برتری سرخپوشان تهران به پایان رسید.
کد خبر : 835841

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل (شهید سلیمانی) برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت پرسپولیس ۳ بر ۲ به برتری رسید.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: سید محمد حسینی و رضا اسدی از تراکتور ؛ امید عالیشاه از پرسپولیس

گل: محمد عمری (۱۸)، مهدی ترابی (۳۱) و وحدت هنانوف (۹۰) برای پرسپولیس؛ محمد عباس زاده (۶۷ و ۸۴)

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، آرش قادری(۵۴- محمد عباس زاده)، سیدمحمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریا کیا( ۴۶- ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی، گوستاوو واگنین (۸۱- حامد پاکدل)، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز (۷۶- محمدرضا عباسی) و رضا اسدی. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی (۹۰- دانیال اسماعیلی‌فر)، کمال کامیابی‌نیا (۹۰- مهدی عبدی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، محمد عمری (۶۸- محمد عمری)، لئاندرو پریرا (۸۲- عیسی آل کثیر) و امید عالیشاه (۸۲- علی نعمتی). 

پرسپولیس که در نیمه اول با حملات هجومی تراکتور مواجه شده بود، حریف را روی دو ضد حمله سریع غافلگیر کرد و توسط محمد عمری و مهدی ترابی به دو گل رسید تا در این نیمه برنده باشد. در نیمه دوم سرمربی تیم تراکتور با آوردن محمد عباس زاده رو به حملات هجومی آورد و توسط این بازیکن هر دو گل را جبران کرد اما وحدت هنانوف در وقت‌های اضافی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شد.

با این نتیجه پرسپولیس ۴۵ امتیازی شد و به صدر جدول رسید. تراکتور هم به امتیاز ۳۶ امتیاز رسید، اما در همان رتبه پنجم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته