دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1401 - 14:14
با صدور حکمی؛

یک دانشگاه آزادی رئیس کمیته فرهنگی انجمن موی‌تای کشور شد

یک دانشگاه آزادی رئیس کمیته فرهنگی انجمن موی‌تای کشور شد
کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با صدور حکمی به‌عنوان رئیس کمیته فرهنگی انجمن موی‌تای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
کد خبر : 835475

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام نعمت شکری کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با صدور حکمی از سوی فرید نقدی رئیس انجمن موتای جمهوری اسلامی ایران به سمت رئیس کمیته فرهنگی این انجمن  منصوب شد.

شکری از سال ۱۳۷۰ تاکنون در سبک‌های مختلف کونگ‌فو، ووشو، سانشو، کیک بوکسینگ و موی تای به‌صورت حرفه‌ای مشغول فعالیت ورزشی بوده و به‌عنوان فایتر، مربی یا مسئول در این ورزش‌ها فعال است. وی در مسابقات مختلف رسمی داخلی و ملی به‌عنوان فایتر یا مربی حضور داشته و یکی از استادان خود در این رشته را فرید نقدی رئیس فعلی انجمن موی تای و مربی کیک بوکسینگ معرفی می‌کند.

وی درباره ورزش موی تای در گفت‌وگو با خبرنگار  توضیح داد: این رشته یک رشته رینگی رزمی بوده و دارای عنوان انجمن در کشور ماست با این تذکر که دسته‌بندی ورزش‌های رزمی به‌صورت گروه، سبک و انجمن است و فقط انجمن‌ها دارای تیم ملی و رتبه‌بندی و مسابقات جهانی هستند که انجمن موی تای نیز جزو این رشته‌هاست.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام نعمت شکری چندین سال بوده که به‌عنوان کارشناس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در خدمت استادان، کارکنان و دانشجویان انجام وظیفه می‌کند و امام جماعت مسجد الغدیر این دانشگاه نیز هست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته