دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیگر فیلم‌های «نجات سرباز رایان» و «مخمصه» درگذشت؛

خانواده تام سایزمور به مرگ او رضایت دادند

خانواده تام سایزمور به مرگ او رضایت دادند
تام سایزمور بازیگر باسابقه هالیوودی، پس از دو هفته بستری در بیمارستان به دلیل سکته مغزی و در حالی که پزشکان از بازگشت او قطع امید کرده بودند، درگذشت.
کد خبر : 835434

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، تام سایزمور بازیگر مطرح هالیوودی به دلیل سکته مغزی و در سن ۶۱ سالگی از دنیا رفت.

چارلز لاگو، مدیر برنامه‌های سایزمور ساعاتی پیش طی اطلاعیه‌ای این خبر را منتشر کرد و گفت که سایزمور در مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف در شهر بربنک درگذشته است. این بازیگر ۲ هفته پیش در خانه‌اش در لس‌آنجلس دچار سکته مغزی و آنوریسم مغزی شده بود و با توجه به اینکه پزشکان اعلام کردند دیگر امیدی برای بازگشت وی وجود ندارد، در نهایت اعضای خانواده تصمیم گرفتند تا با پایان زندگی وی موافقت کنند.

این بازیگر که متولد دیترویت بود معمولا در نقش افرادی سرسخت در فیلم‌ها بازی می‌کرد و آثار شاخص فراوانی در کارنامه هنری‌اش به چشم می‌خورد. «قاتلان بالفطره» ساخته الیور استون، «مخمصه» به کارگردانی مایکل مان، «عتیقه» ساخته پیتر هایمز، «روز‌های عجیب» اثر کاترین بیگلو و «نجات سرباز رایان» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ تعدادی از مهم‌ترین فیلم‌های این بازیگر فقید هستند.

در بخشی از اطلاعیه چارلز لاگو امده است: با اندوه فراوان باید اعلام کنم که توماس ادوارد سایزمور بازیگر، امروز در خواب خود در بیمارستان سنت جوزف بربنک درگذشت. برادرش پل و پسران دوقلوی او، جیدن و جگر (۱۷ ساله) در کنار او بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته