دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1401 - 16:07
تامین هزینه‌های سرمربی تیم ملی دغدغه اول فدراسیون

مطرح شدن گزینه‌های نام آشنا در نشست هیات مدیره فدراسیون فوتبال/ نام برانکو هم وسط آمد

مطرح شدن گزینه‌های نام آشنا در نشست هیات مدیره فدراسیون فوتبال  نام برانکو هم وسط آمد
در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باز هم با وجود انصراف قلعه نویی از حضور در تیم ملی نامش مطرح شد و البته نام برانکو هم وسط آمد.
کد خبر : 834856

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، جلسه مهم امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که به مدت 6 ساعت هم به طول کشید در خصوص گزینه های سرمربیگری تیم ملی بود و همان طور هم که از قبل اعلام شده بود این نشست برای انتخاب نبود بلکه قرار بود اعضا در مورد گزینه های مورد نظر فدراسیون به بحث و نظر بپردازند.

از صحبت های احسان اصولی سخنگوی فدراسیون بعد از این نشست و البته صحبت هایی که مهدی تاج رئیس فدراسیون در روزهای گذشته داشته می توان این طور گفت که گزینه های مد نظر فدراسیون از نام های آشنایی هستند که هم شرایط لیگ ایران را می شناسند و هم اینکه چون لیگ در حال برگزاری است امکان برگزاری اردو فعلا وجود ندارد.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد که در نشست امروز نام های آشنایی از مربیان داخلی و مربیان خارجی شاغل در لیگ ایران و همچنین گزینه های خارجی خارج از لیگ ایران عنوان شده اند مثل سانچز که در روزهای گذشته نامش در رسانه ها مطرح شده بود.

امیرقلعه نویی که چند روز قبل در صفحه شخصی اش از انصرافش از حضور در تیم ملی خبر داده بود همچنان یکی از گزینه های فدراسیون است و البته در کنار او باید از جواد نکونام هم نام برد. در بین گزینه ها صحبت از برانکو هم شده است. هر چند که برانکو همچنان تحت قرارداد با فدراسیون عمان است و البته صحبت های مسئولان فدراسیون هم گویای این است که گزینه مد نظر آنها تحت قرارداد است و شاید به دنبال راه حلی برای برون رفت از این قراردادها هستند.

فدراسیون فوتبال در نظر دارد تا 20 اسفند تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند اما مهدی تاج که نشان داده بیشتر از هر مدیری در خیابان سئول به دنبال سرمربی خارجی است پیش از اینکه بخواهد از انتخابش رونمایی کند به فکر تامین هزینه هایش است و حتی در همین راستا او روز گذشته نزد محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور هم رفت اما مخبر در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت که تاج باید نزد وزیر ورزش برود و مشکلش را حل کند.

این طور که به نظر می رسد مسئولان فدراسیون به دنبال این هستند که ببینید آیا چراغ سبزی از سمت دولت برای تامین هزینه های مربی خارجی می بینند یا خیر. اگر این اتفاق رخ دهد باید سرمربی آینده تیم ملی را خارجی دانست و در غیر این صورت کار فدراسیون برای انتخاب سرمربی در دایره محدودتری از مربیان داخلی و یا خارجی شاغل در ایران قرار می گیرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته