دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 10:59
نوش آبادی در گفتگو با آنا:

رژیم صهیونیستی با حمله به ایران ظرف یک هفته‌ نابود می‌شود

رژیم صهیونیستی با حمله به ایران ظرف یک هفته‌ نابود می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روزی صهیونیست‌ها این حماقت را انجام دهند که با ایران وارد جنگ شوند به احتمال فراوان در همان هفته اول جنگ، اثری از این رژیم باقی نخواهد ماند.
کد خبر : 834853

حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، درباره تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تاسیسات اتمی ایران، گفت: اینکه ذات صهیونیست‌ها با جنگ افروزی عجین شده است شکی نیست‌. این رژیم با خشونت، قتل و جنایت، سرزمین نامشروع خود را توسعه داده و شعار نیل تا فرات به این معنا است که ما برای توسعه سرزمینی خود جنگ و غارت را در دستور کار قرار داده‌ایم. جهان اسلام در مقابل این غده سرطانی باید بسیج شود تا آن را از ریشه بخشکانند. 

وی با بیان اینکه باید خطر صهيونيست‌ها همیشه جدی انگاشته شود،افزود: البته تجربه دو دهه گذشته ثابت کرده است که این رژیم توان مقابله با ایران در هیچ سطحی را ندارد چراکه این رژیم حتی در جنگ‌های چندروزه با حزب الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطینی نتوانست توفیقی داشته باشد چه برسد به ایران که در زمره یکی از قدرت‌های اصلی نظامی در منطقه بشمار می‌رود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر روزی صهیونیست‌ها این حماقت را انجام دهند که با ایران وارد جنگ شوند به احتمال فراوان در همان هفته اول جنگ اثری از این رژیم باقی نخواهد ماند.

نوش آبادی با بیان اینکه البته ما در حوزه‌های امنیتی در مرحله پیشرفته‌ای از نبرد با این رژیم قرار داریم و آسیب رساندن به منافع ایران جزو دستورکارهای اصلی این رژیم است،گفت: اما اکثر عملیات‌های آنها از جمله حمله‌های سایبری، ناموفق بوده است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته