دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1401 - 16:57
هفته بیست و یکم لیگ برتر

نساجی ترمز تیم ساپینتو را کشید/ هدیه مطهری به گل‌محمدی با توقف استقلال

نساجی ترمز تیم ساپینتو را کشید  هدیه مطهری به گل‌محمدی با توقف استقلال
تقابل تیم‌های نساجی مازندران و استقلال با تساوی به پایان رسید.
کد خبر : 834847

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در انتهای این مسابقه دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: مهرداد عبدی و صابر حردانی از نساجی ؛ کوین یامگا و روزبه چشمی از استقلال 

گل: امیرارسلان مطهری (۵۳) برای استقلال ؛ ایوب کلانتری (۶۸)

ترکیب نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سید احمد موسوی، علی داوران (67- رضا جعفری)، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (78-عرفان گل‌محمدی)، فرزاد زامهران، صابر حردانی (87- احمد عبدالله زاده) و کریم اسلامی (82- محمدرضا مهدی‌زاده)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۶- احمدرضا جلالی)، کوین یامگا (۴۶- صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری (۷۶- سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری (۷۶- آرمان رمضانی).

در نیمه نخست استقلال تیم برتر زمین بود و دو بار تیرک دروازه نساجی را به لرزه دراورد اما گلی رد و بدول نشد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. استقلال نیمه دوم را هجومی‌تر ازنیمه اول آغاز کرد و دقیقه ۵۳ اشتباه امیرمهدی جانملکی فرصت خوبی را نصیب آبی‌پوشان پایتخت کرد تا توسط امیرارسلان مطهری به گل برسد. در ادامه نساجی برای جبران گل خورده دست به طراحی حملاتی زد و بالاخره روی شوت زیبای ایوب کلانتری در دقیقه ۶۸ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه دو تیم برای رسیدن به گل‌های بیشتر تلاش کردند اما در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

با این نتیجه استقلال ۴۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند، نساجی نیز به امتیاز ۲۳ رسید، اما در همان رتبه یازدهم باقی ماند. در واقع حمید مطهری با این تساوی کار را برای پرسپولیس راحت تر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته