دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 16:18
بزرگنمایی هدف‌دار نشود

واکنش نساجی مازندران به بیانیه استقلال

واکنش نساجی مازندران به بیانیه استقلال
نساجی مازندران در واکنش به اعتراض استقلال به قضاوت داور بازی دو تیم نوشت: باشگاه‌های خصوصی پاسوز باشگاه‌های پایتخت می‌شوند.
کد خبر : 835151

به گزارش خبرگزاری آنا، باشگاه نساجی مازندران با انتشار بیانیه‌ای نوشت: با توجه به بزرگنمایی و پررنگ ساختن هدف‌دار برخی اتفاقات در بازی نساجی و استقلال، لازم می‌دانیم توضیحاتی را به اهالی فوتبال و طرفداران عزیز نساجی ارائه کنیم.

در مورد صحنه‌ای که باشگاه محترم استقلال آن را به اشتباه داوری نسبت می‌دهند و مدعی هستند روی مهدی قائدی پنالتی شده، تنها می‌توان به تصاویر ضبط‌شده تلویزیونی استناد کرد که نشان می‌دهد قائدی قبل از رسیدن به بازیکن نساجی، اقدام به بر هم زدن تعادل خود کرده که هنوز برای بسیاری از کارشناسان جای تعجب دارد که چرا داور برای این تمارض واضح، از کارت زرد استفاده نکرد‌.

نکته دیگر در مورد این بازی جوی است که در مورد داوری و شرایط انجام مسابقه صورت گرفته و به‌نظر می‌رسد چنین فضاسازی در راستای گرفتن امتیازات بیشتر از کمیته داوران و سازمان لیگ بوده که مانند سریال تکراری شده است. در فوتبال ایران هیچ تیمی به اندازه تیم‌های خصوصی و مضافا غیرتهرانی مظلوم نیستند. تیم‌هایی که حتی اندک سهمی از تبلیغات محیطی ندارند و قرار نیست داشته باشند و پاسوز بدهی‌های بزرگ تیم‌های پایتخت می‌شوند.

حیف است بازی زیبای دیروز و شور زیبای استادیوم با کژرفتاری همیشگی و تکراری، تلخ و ناپسند شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته