دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آغاز جاسوس‌بازی‌ از شب‌های ناآرام مصر!

فصل جدید درام جاسوسی «مدیر شب» ساخته می‌شود

فصل جدید درام جاسوسی «مدیر شب» ساخته می‌شود
فصل دوم مینی سریال «مدیر شب» بعد از هفت سال وقفه و بار دیگر با بازی تام هیدلستون ساخته خواهد شد.
کد خبر : 834728

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، فصل دوم سریال «مدیر شب» (The Night Manager) با ایفای نقش مجدد تام هیدلستون در نقش جاناتان پاین ساخته خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار مربوط به این سریال، فصل دوم برای استریم آمازون پرایم ویدیو و شبکه BBC ساخته خواهد شد و فیلمبرداری آن اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود. از شنیده‌ها اینطور به نظر می‌رسد که «مدیر شب» برای دو فصل دیگر تولید می‌شود و این مینی سریال جذاب حداقل سه فصل خواهد داشت.

این سریال براساس داستانی با همین نام به نویسندگی ژان لو کره ساخته شده و دیوید فار نویسنده فیلمنامه فصل اول آن بوده است. این فیلمنامه‌نویس برای نگارش فیلمنامه فصل دوم نیز بازخواهد گشت و این مسئله قطعاً یکی از برگ برنده‌های «مدیر شب» خواهد بود.

قصه «مدیر شب» در رابطه با مرد جوانی است که متصدی هتل‌های بین‌المللی است و معمولا در شیفت شب مدیریت بخش‌های مختلف هتل برعهده اوست، اما در یکی از شب‌های ناآرام مصر (در دوران بهار عربی) کار او برای همیشه تغییر می‌کند و درگیر ارتباطاتی با یک گروه مافیایی و ماموران اطلاعاتی MI۶ می‌شود.

فصل اول این مینی سریال ۶ قسمتی با بازی تام هیدلستون، هیو لوری، اولیویا کولمن و الیزابت دبیکی سال ۲۰۱۶ از شبکه AMC به نمایش درآمد و یکی از سریال‌های موفق آن سال شد که توانست ۲ جایزه امی و ۳ جایزه گلدن گلوب در بخش‌های مختلف به دست آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته