دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پلیس راهور:

۵۱ درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند

۵۱ درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند
رئیس پلیس راهور گفت: ۵۱ درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند و شش درصد در حین انتقال و ۴۳ درصد در بخش تروما و بیمارستانی جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر : 834713

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا صبح امروز با حضور سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فرماندهان انتظامی راهور سراسر کشور در محل شهرک آزمایش، سالن همایش نورالرضا برگزار شد.

سردار کمال هادیانفر در هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آنچه که به عنوان اهداف اصلی نشست دنبال می‌کنیم، مدیریت کلان ترافیک در کشور و تسهیل ترددات در ایام پیک است.

رئیس پلیس راهور با اشاره به ارائه خدمات بیش از ۷۲ میلیون خدمت در سال جاری در پلیس راهور به مردم گفت: در ایام مختلف این جمع حاضر به اتفاق هفت دستگاه دیگر به طور شبانه روز در حال انجام وظیفه است و کاری که این دستگاه‌ها انجام می‌دهند در طول سال تعطیل‌بردار نیست.

وی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه ۳۱ درصد کاهش تلفات پیش بینی شده که به لطف خداوند متعال در طول سه ساله اخیر تقریباً به ۹۵ درصد از این هدف‌گذاری دست پیدا کردیم و در برنامه هفتم باید ۵۰ درصد کاهش را پیش بینی کنیم.

هادیانفر خاطرنشان کرد: ۳۲ دستگاه در حوزه کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش دارند و مطالبه ما این است که این دستگاه‌ها وارد میدان شوند تا بتوانیم به هدف‌گذاری انجام شده دست پیدا کنیم.

رئیس پلیس راهور در ادامه عنوان کرد: ۵۱ درصد جانباختگان در تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند و شش درصد در حین انتقال و ۴۳ درصد در بخش تروما و بیمارستانی جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته