دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1395 - 14:51
سردار هادیانفر عنوان کرد؛

هشدار جدی پلیس فتا به شایعه‌سازان فضای مجازی/ سازنده کلیپ‌های دروغین علیه پلیس شناسایی شد

رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی از شناسایی سازنده کلیپ‌های دروغین علیه پلیس خبر داد.
کد خبر : 101694

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کمال هادیانفر با بیان اینکه متاسفانه مدتی است برخی از کاربران با سوء استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تحت موبایل اقدام به انتشار مطالب و کلیپ‌های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می‌کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی یکی از مهم‌ترین وظایف ناجاست و همیشه سرلوحه کار کلیه نیروهای پلیس در کشور بوده است.


وی با اشاره به انتشار چندین ویدیوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه‌های اجتماعی، اضافه کرد: به تازگی ویدیویی تحت عنوان و ادعای «تجاوز به دختر بازداشت شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سید خندان» منتشر شده که تمامی این کلیپ‌ها دروغین و ساختگی است.


رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی‌ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال ۱۳۸۸ و محل وقوع آن «پل حافظ» است که فتنه گران پس از مشاهده ماموران بی‌دفاع نیروی انتظامی و با سوء استفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون می‌کنند.


وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبرداد و گفت: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.


هادیانفر در خاتمه از هموطنان خواست به این گونه کیلیپ‌ها که در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکرده و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت «ارتباط با ما» به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آن‌ها برابر قانون برخورد شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته