دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1401 - 15:57
در ادامه رویکرد سازشکارانه آل سعود رخ داد؛

حضور یک خبرنگار صهیونیست در دومین شهر مقدس مسلمانان

حضور یک خبرنگار صهیونیست در دومین شهر مقدس مسلمانان
مقامات عربستان در ادامه اقدامات سازشکارانه ریاض، به یک خبرنگار صهیونیست اجازه دادند که آزادانه در شهر مدینه منوره حضور یافته و به گشت و گذار در آن بپردازد.
کد خبر : 834292

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا به نقل از «الخلیج الجدید»، یک خبرنگار صهیونیست تصاویر و ویدیویی را از خود منتشر کرد که نشان می دهد، وی به مدینه منوره و مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص) رفته است.

این خبرنگار صهیونیست با گذرنامه اروپایی و از طریق اردن به عربستان رفته تا هویتش مشخص نشود.

گزارشی که شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی منتشر کرده، نشان می دهد که شهروندان سعودی بعد از اینکه متوجه شدند که یک فرد صهیونیست به مدینه منوره سفر کرده و در حال گرفتن تصویر از مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص ) است، خشمگین شدند.

این خبرنگار صهیونیست گفت که سفرش به مدینه ۴ ساعت طول کشیده و به وسیله یک تاکسی به همراه یک نفر دیگر به این‌ مکان مقدس رفته است.

وی افزود: زمانی که راننده تاکسی متوجه شد که ما در حال تهیه گزارش هستیم و آن را از طریق رسانه های «اسرائیلی» منتشر خواهیم کرد، از ما خواست که از او عکس نگیریم و به ما هشدار داد که هویت خود را فاش نکنیم تا مردم با ما برخورد نکنند.

پیشتر نیز یک خبرنگار رژیم صهیونیستی در سفر به مکه مکرمه، کوه عرفات و دیگر اماکن مقدس که هتک حرمت آشکار و زیر پا گذاشتن مقدسات اسلامی بود، خشم مسلمانان را بر انگیخت؛ به طوری که گروه های مختلف با صدور بیانیه هایی از ملل مسلمان خواستند تا موضعی جدی و اقدامی مردمی و تاثیرگذار علیه سیاست های عربستان در پیش گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته