دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1401 - 10:21
در گفت‌و‌گو با آنا

عزیزی: مصلحت نیست در این شرایط به فدراسیون بروم/ فعلأ با حضور سرپرست کار‌ها پیش می‌ رود

عزیزی: مصلحت نیست در این شرایط به فدراسیون بروم  فعلأ با حضور سرپرست کار‌ها پیش می‌ رود
رییس فدراسیون گلف گفت: با توجه به اینکه فدراسیون سرپرست دارد و هنوز هم برای بنده مراسم معارفه‌ای از طرف مسئولان وزارت ورزش ترتیب داده نشده پس مصلحت هم نیست به فدراسیون بروم.
کد خبر : 834174

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه هنوز موفق به حضور در فدراسیون گلف نشده زیرا برای او مراسم معارفه‌ای برگزار نشده است، اظهار کرد: با توجه به مشغله کاری فراوان در ماه گذشته برای وزیر ورزش و همچنین اتفاقاتی که به تازگی برای او در کرمان رخ داده هنوز مراسم معارفه‌ای برای بنده برگزار نشده است. البته چندان عجله‌ای هم نیست زیرا سلامتی شخص وزیر ورزش و همراهان وی از هر مساله دیگری مهم‌تر است، برای او آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود: فعلأ که متاسفانه شرایط اینطوری شده اگر چه محمد کاظمی که در گذشته به عنوان سرپرست فدراسیون کارها را پیش می‌برد همچنان در این سمت در فدراسیون حضور دارد تا کارها عقب نماند. هر زمان که ابلاغ صادر و مراسم معارفه هم برگزار شود، متعاقبا می‌توانیم برنامه‌هایی که مدنظر داریم را برای ۴ سال دوره ریاست به منصه ظهور بگذاریم.

رییس فدراسیون گلف با اشاره به اینکه با وجود سرپرست فدراسیون مصلحت نیست به محل کارش برود، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون سرپرست دارد و هنوز هم برای بنده مراسم معارفه‌ای از طرف مسئولان وزارت ورزش ترتیب داده نشده پس مصلحت هم نیست به فدراسیون بروم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که پس از حضور در فدراسیون آیا تغییری در سمت دبیری این فدراسیون صورت خواهد گرفت یا خیر، اینطور پاسخ داد: خدا را شکر شخص جمشیدی آدم کارشناس و کاربلدی است و از همه بهتر هم اینکه ذهن برنامه محوری دارد و درست هم کار می‌کند و با توجه به این مواردی که عنوان کردم پس دلیلی هم ندارد که بخواهم دست به تغییر در پست دبیری فدراسیون بزنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته