دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1401 - 09:26
اتفاقات غیر قابل پیش‌‌بینی در فدراسیون گلف

ماجرای عجیب رئیس فدراسیونی که یک ماه بعد از انتخابات حق حضور در محل کارش را ندارد!

ماجرای عجیب رئیس فدراسیونی که یک ماه بعد از انتخابات حق حضور در محل کارش را ندارد!
با وجود گذشت بیش از ۳۰ روز از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف، رییس این فدراسیون هنوز موفق به نشستن روی صندلی این ریاست نشده است.
کد خبر : 834154

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف صبح روز ۳ بهمن امسال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در شرایطی  برگزار شد که در این مجمع محمد کاظمی سرپرست فدراسیون، محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و سایر اعضای مجمع حضور داشتند.

الهام اکبری، حمید عزیزی و امیر غریب‌لو سه کاندیدای حاضر در مجمع بودند و در نهایت هم حمید عزیزی با کسب ۳۶ رأی از ۵۱ رأی ماخوذه برای دومین دوره متوالی به عنوان رییس فدراسیون گلف انتخاب شد. با وجود برگزاری این مجمع که  بیش از یک ماه از آن گذشته است هنوز مراسم معارفه‌ای برای حمید عزیزی برگزار نشده اگر چه حکم ریاست برای او زده شده  اما به دلیل مشغله کاری فراوان وزیر ورزش در ماه گذشته و همچنین اتفاقات اخیری که برای او و تیم همراهش در سفر به بافت کرمان رخ داده باعث شده تا عزیزی همچنان نتواند به محل کار خود برود. این در حالی است که سرپرست پیشین فدراسیون کاظمی همچنان مشغول رتق و فتق امور فدراسیون است و او در ساختمان فدراسیون حاضر می‌شود.

باید دید در نهایت چه زمانی این ماجرای عجیب و غریب به پایان می‌رسد و عزیزی چه زمانی می‌تواند در فدراسیون حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته