دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1401 - 14:57
مرحوم احمدی را باید مثابه یک شهید زنده بدانیم

پورسلمان: تا امشب یا فردا از بیمارستان مرخص می‌شوم/ سفر به ازبکستان را از دست دادم

پورسلمان: تا امشب یا فردا از بیمارستان مرخص می‌شوم  سفر به ازبکستان را از دست دادم
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: بنا به گفته پزشکان تا امشب یا فردا از بیمارستان ترخیص خواهم شد.
کد خبر : 834030

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: متاسفانه از ناحیه ریه دچار مشکل هستم و از همه بدتر هم اینکه 2 تا از دنده های من دچار شکستگی شده است. بنا به گفته پزشکان امشب یا فردا ترخیص خواهم شد و حدود یک هفته هم به من استراحت پزشکی داده شد. این حادثه ختم به خیر شد و دوباره خداراشکر شرایطم در حال رسیدن به ثبات پایدار است. امیدوارم خداوند به سایر دوستانی که در بستر بیماری هستند سلامتی را بازگرداند تا بتوانند بیش از پیش به ورزش کشور خدمت کنند. 

وی افزود: در این میان مرحوم احمدی از میان ما رفت جا دارد به خانواده شریف این مرحوم تسلیت بگویم و برای آنها علو درجات را خواستارم و خدا به خانواده این عزیز از دست رفته صبر عطا کند. بسیار متاثر شدیم از دست دادن مرحوم احمدی زیرا او به مثابه یک شهید زنده بود و در کارهای جهادی و عام المنفعه حضور داشت و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد. به نظرم وی در راه خدمت به مردم جانش را از دست داد و باید او را شهید در راه خدمت به کشور و ورزش بدانیم. 

رییس فدراسیون شمشیربازی درباره اینکه در نبود خودش کارها به چه شخصی محول شده است، گفت: کارتابل جلویم باز است و با لپ تاپ کارها را انجام می‌دهم و اگر هم نیاز به کار اداری باشد با گوشی آن را انجام خواهم داد. 

پورسلمان با اشاره به اینکه این حادثه منجر شد تا حضور در ازبکستان را از دست بدهد، عنوان کرد: متاسفانه این حادثه باعث شد تا نتوانم برای افتتاح دانشگاه بین‌المللی شمشیربازی به آن کشور سفر کنم. از من به عنوان سخنران در این مراسم دعوت کرده بودند. قرار بود پنجشنبه و جمعه هفته جاری به آن کشور بروم که نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته