رویکرد مشارکت اجتماعی دانشگاه جایگزین تبلیغات شود
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از آمل، حامد برجسته در کمیته جذب دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ارتقای مشارکت اجتماعی را عامل افزایش جذب دانشجو عنوان کرد و با بیان اینکه باید از روشهای تبلیغاتی و جذب دانشجو استفاده کرد، اظهار کرد: البته برخی از روشهای تبلیغاتی سبب تخریب، کاهش شأن و منزلت دانشگاه میشود که باید اصلاح شود.
وی، افزایش رضایتمندی بین دانشجویان و ارائه خدمات عمومی و اجتماعی به جامعه هدف را از اقدامات صورت گرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیتالله آملی در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه خواند و تأکید کرد: افزایش این فاکتورها نتایج مطلوبتری به همراه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیتالله آملی یادآور شد: اگرچه تبلیغات در معرفی دانشگاه مؤثر است؛ اما باید دقت کرد تبلیغات اثربخش آن است که مخاطب را علاقهمند و در انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی مصمم کند.
برجسته متذکر شد: افزایش ۴۸ درصدی جذب دانشجو در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۳۹۹، حاصل تغییر در روند تبلیغات و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیتالله آملی بوده است.
انتهای پیام/