دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1401 - 17:12
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

علت حضور معاون وزیر بهداشت در دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی چه بود؟

علت حضور معاون وزیر بهداشت در دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی چه بود؟
جزئیات بازدید معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی تشریح شد.
کد خبر : 836905

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آمل، ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی درباره علت این بازدید به آنا گفت: پیرو پیگیری‌های مستمر درباره اخذ مجوز راه‌اندازی داروخانه ویژه دانشجویان رشته داروسازی این دانشگاه، باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت از امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه بازدید کرد.

حامد برجسته عنوان کرد: در سنوات گذشته مشکلاتی در اخذ مجوز داروخانه به وجود آمد که سبب شد کمیسیون با درخواست راه‌اندازی داروخانه مخالفت کند؛ بنابراین پیگیری‌های مستمری با ارائه مستندات مختلف آغاز شد که پس از آن معاون آموزشی وزارت بهداشت برای بررسی میدانی مستندات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی حضور یافت.

وی متذکر شد: در این بازدید امکانات آزمایشگاهی و فضای آموزشی دانشگاه مورد بازدید قرار گرفت، دیدار با دانشجویان داروسازی و حضور در جلسه دفاع دانشجویان داروسازی نیز از دیگر برنامه‌های باقری‌فرد در بازدید از واحد آیت‌الله آملی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته