دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1401 - 15:10
توسط هیئت علمی دانشگاه آزاد شاهرود انجام شد؛

انتشار کتاب «روش‌های معاملاتی الگوریتمی»

انتشار کتاب «روش‌های معاملاتی الگوریتمی»
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از انتشار کتابی با عنوان «روش‌های معاملاتی الگوریتمی توسط عضو هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 833290

صاحبعلی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شاهرود از انتشار کتابی با عنوان «روش‌های معاملاتی الگوریتمی (برنامه‌های کاربردی با استفاده از تکنیک‌های آمار پیشرفته، بهینه سازی و یادگیری ماشین)» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود خبر داد.

وی اضافه کرد: جلد نخست این کتاب توسط نسرین صالحی و محمدرضا عبدلی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و حسین کشاورزی‌نژاد ترجمه شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود عنوان کرد: عناوینی مانند معامله الکترونیکی چیست؟، هزینه تراکنش، مدل‌های تأثیر بازار، آمار و احتمال، مدل‌های رگرسیون خطی، مدل‌های احتمال، تکنیک‌های یادگیری ماشین، مدل‌های ریسک، نوسانات و عوامل و ... از موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

منافی با اشاره به اینکه این کتاب تألیف Robert Kissell و در شمارگان یک‌هزار جلد منتشر شده گفت: روش‌های معاملات الگوریتمی به معامله‌گران، مدیران پورتفولیو، تحلیلگران، دانشجویان، شاغلان و مدیران مالی یک دید کلی از محیط معامله الکترونیکی و بینشی درباره نحوه استفاده از الگوریتم‌ها برای بهبود کیفیت اجرا عملکرد صندوق و ساخت سبد ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته